هدف ما حضور در بين شش تيم دوم جدول است
تاريخ : جمعه 20 بهمن 1391برچسب:, | 16:54 | نویسنده : Amir

سرمربي فجرسپاسي گفت:‌ هدفمان ماندن در ليگ و قرار گرفتن بين شش تيم دوم جدول است.

به گزارش ايسنا، محمود ياوري در کنفرانس خبري پيش از بازي تيمش در مقابل داماش گيلان در رشت ضمن بيان مطلب فوق اظهار کرد: در نيم فصل دوم تمام تيم ها يکديگر را مي شناسند و ما نيز به اندازه سطح خودمان از تيم گيلان شناخت داريم. شايد چيزهايي باشد که از ديد ما پنهان مانده است اما چند بازي اخير داماش را به خوبي آناليز کرده ايم. اعتقاد دارم هر تيمي که کمتر اشتباه فني و فردي داشته باشد و از اشتباهات حريف بهتر استفاده کند برنده بازي فردا خواهد بود اما ما اين اميد را داريم که علي رغم پتانسيل خوب داماش با دست خالي از رشت خارج نشويم.

وي ادامه داد : ما براي پيروزي به ميدان خواهيم آمد و به هيچ عنوان با تفکر مساوي وارد بازي فردا نخواهيم شد چرا که فکر اينکه براي مساوي به ميدان بروي يعني باخت! اعتقاد دارم که از رتبه هشتم به پايين جدول هر بازي 9 امتياز است و هر تيمي که سه امتياز را از دست بدهد گويي 9 امتياز را از دست داده است.

ياوري همچنين گفت: يادم نمي آيد با داماش در دور رفت يا جام حذفي بازي کرده باشيم و حتي يادم نمي آيد که با گهر هم بازي کرده باشيم! فوتبال آن چيزي نيست که فکر مي کنيم، فوتبالي آني است که اتفاق مي افتد.

وي ادامه داد: ما سعي مي کنيم که امتيازات لازم را در نيم فصل دوم بدست بياوريم و به آن چيزي که داريم بسنده نکنيم. هدفمان اين است که در درجه اول در ليگ بمانيم و در درجه دوم در بين شش تيم دوم جدول حضور داشته باشيم .

ياوري در خصوص غايبين ديدار برابر داماش نيز گفت : محمد آفند را به دليل سه اخطاره بود در اختيار نداريم و محمدرضا حسيني و مسلم فيروز آبادي که گل اول بازي گذشته مقابل گهر را به ثمر رساند نيز مصدوم هستند . همچنين سه بازيکن ديگرمان هم در تيم هاي اميد و جوانانمان امروز بازي کردند و محمد انصاري نيز در خدمت تيم ملي نيروهاي مسلح قرار گرفته است.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ