انتخاب‌ سپاهان براي ايران و آسيا افتخار است
تاريخ : جمعه 20 بهمن 1391برچسب:, | 18:30 | نویسنده : Amir

سرمربي تيم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: از عملکرد بازيکنان در 15 دقيقه پاياني مسابقه راضي نيستم.


 زلاتکو کرانچار پس از پيروزي سه بر سه تيمش در هفته بيست و پنجم ليگ برتر مقابل نفت آبادان گفت: طبيعي است که بايد از نتيجه و بخش اعظمي از بازي راضي باشد. موقعيت‌هاي زيادي را به دست آورديم اما نتوانستيم از تمام آنها استفاده کنيم و نتيجه به هيچ وجه با موقعيت‌هايي که ما به دست آورديم تناسب ندارد. اين ناراحتي و شکايت را نسبت به بازيکنانم دارم که چرا در 15دقيقه آخر بازي را رها کردند. اين مسئله را در آناليز حتما به آنها نشان خواهم داد و اعتراضم را اعلام خواهم کرد. بايد تاکيد کنم که فوتبال 75 دقيقه نيست بلکه 90 دقيقه کامل برگزار مي‌شود.

کرانچار در مورد اينکه به نظر مي‌رسيد بعد از تعويض‌هايش سپاهان دچار افت شد، عنوان کرد: همانطور که گفتم در 15 دقيقه پاياني مشکلات ما بيشتر شد و بازيکنان نتوانستند خوب بازي کنند. تعويض‌ها انتظاراتم را برآورده نکرد. وقتي بازيکن تازه نفس وارد ميدان مي‌شود بايد فشار بيشتري به حريف بياورند نه اينکه خيلي راحت بازي کنند. ما در اين مسابقه موقعيت‌هاي زيادي داشتيم که باز هم مي‌گويم از آنها استفاده نکرديم.

سرمربي سپاهان در مورد اينکه دليل تعويض محرم نويد‌کيا چه بود و چرا مهدي جعفرپور را به ميدان فرستاد، گفت: مهدي مي‌تواند خيلي بهتر و با طراوت‌تر بازي کند اما توقعي که از او داشتيم نتوانست آن را در زمين پياده کند. محرم را هم براي حفظ سلامتي‌اش تعويض کرديم مخصوصا اينکه هفته آينده بايد به مصاف راه آهن برويم و به حضور او در اين مسابقه نياز داشتيم.

کرانچار در مورد اينکه سپاهان بهترين تيم ايران در آسيا و هشتمين تيم برتر آسيا شده است، عنوان کرد: به نظر من ما سال گذشته و امسال عملکرد بسيار خوبي داشتيم و همواره توانسته‌ايم خودمان را براي کسب عنوان قهرماني مطرح کنيم. در ليگ قهرمانان آسيا نيز تا مرحله يک چهارم نهايي بالا آمده‌ايم. آسيا بهترين انتخاب ممکن را انجام داد و اين موضوع هم براي آسيا و هم براي ايران افتخار است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ