جعفري از مديرعاملي تراکتورسازي استعفا کرد
تاريخ : جمعه 1 دی 1391برچسب:, | 11:59 | نویسنده : Amir

جعفري مديرعامل باشگاه تراکتور سازي تبريز پس از شکست اين تيم مقابل داماش و کنار رفتن از جام حذفي، از مديرعاملي باشگاه با صدور بيانيه اي استعفاء کرد.

متن بيايه به شرح زير است:

در طول حضور 2.5 ساله ام به عنوان فرزند ديار غيور آذربايجان سعي در افتخار آفريني براي مردم مهربان و طرفداران تراکتور داشته ام اما امروز احساس مي کنم که گفته مجري خوب صدا وسيما آقاي ساعي صحيح و بجاست که بعد از اتمام بازي داماش – تراکتور در جام حذفي گفتند: " به اندازه کافي صدا وسيما و سايت ها سکوت کرده اند و به مديرعامل فرصت داده اند..." بله، من قبول دارم که اگر پنالتي زن خوب مي آوردم و يا ديوار دفاعي خوبي آماده حضور در ميدان داشتم تراکتور حتما برنده اين بازي بود و به هر حال مسئوليت حذف تيم پر قدرت تراکتور از جام حذفي را مي پذيرم و عذر خواهم.

بنده تا زماني که فکر مي کردم بودنم مفيد و موثر است با مشکلات جنگيدم اما حالا که به گفته نماينده صدا و سيما ، مشکل بنده ام ديگر نمي خواهم با بودنم باعث تضعيف تيم پر قدرت و محبوب تراکتورسازي باشم که مطمئنم يکي از مدعيان اصلي ليگ برتر بوده و خواهد بود.

از خداي منان آرزومندم با حضور مديري با قدرت و توانمند که در خطه آذربايجان هم کم نيست روند رو به رشد تيم تراکتورسازي همچنان ادامه يابد؛ و وجدانم راحت است چرا که همه داشته هايم را وقف تراکتور ، هواداران و شادي مردم کردم.

از تمامي هواداران عزيز تراکتور که جعفري را تاکنون حمايت کرده و مشوق او براي مبارزه با مشکلات و ارتقاء جايگاه تراکتور در فوتبال ايران بوده اند سپاسگزارم و از آنها حلاليت مي طلبم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ