اوليويرا: بارسلونا نيستيم
تاريخ : جمعه 20 بهمن 1391برچسب:, | 18:48 | نویسنده : Amir

سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي گفت: بارسلونا را به من نسپرده‌ايد که بتوانيم خريدهاي زيادي داشته باشيم.

 توني اوليويرا پس از پيروزي يک بر صفر تراکتور‌سازي برابر ملوان در خصوص اينکه از موقعيت‌هايي که بازيکنانش از دست مي‌دادند در صحنه‌اي به زمين افتاده بود و پاي خود را محکم به چمن ورزشگاه مي‌کوبيد عنوان کرد: بازي حساسي بود و من هم به عنوان يک مربي حساسيت‌هاي خاصي داشتم. برخي اتفاقات در زمين مي‌افتد و من هم مجبور شدم به خاطر موقعيت‌هايي که بازيکنانم از دست مي‌دادند چنين واکنش‌هايي انجام دهم.

وي درباره بازي خاطرنشان کرد: بازي سختي بود و دو تيم عملکرد خوبي داشتند، مخصوصا نيمه اول. در نيمه دوم ما به سختي بازي توانستيم به سختي به گل برسيم. در لحظاتي از بازي کنترل و برنامه را از دست داديم اما خوشبختانه بازيکنانم تمرکز لازم را کسب کردند و توانستيم به برتري دست يابيم.

سرمربي تراکتو‌ر‌سازي تصريح کرد: در يک بازي 3 امتياز اهميت لازم را دارد و همانطور که مي خواستيم توانستيم پيروزي را کسب کنيم. اين بازي بايد درسي براي ما شود تا نقاط ضعف خود را بپوشانيم و در ادامه راه با قوت بيشتري در ليگ حاضر شويم. در مجموع به تمام بازيکنانم تبريک مي‌گويم که توانستند در اين بازي به برتري دست يابند.

اوليويرا درباره عملکرد بازيکنانش گفت: بازيکنانم عملکرد خوبي داشتند و طبق برنامه پيش رفتند البته در لحظاتي از بازي کنترل بازي را از دست داديم. برنامه‌ريزي و توصيه‌هايي که مي‌کنيم بستگي به عملکرد بازيکنانم در زمين دارد.



وي در مورد اينکه آيا نبود لوپز در اين ديدار تراکتورسازي را ضعيف نکرده بود يادآور شد: همه بازيکنان من در سطح خوبي قرار دارند. جواد کاظميان که يک ماه است به تيم ملحق شده توانسته هماهنگي لازم را با تيم برقرار کند. بازيکنانم تمرينات خوبي انجام مي‌دهند. براي نظر شما احترام قائل هستم اما سيستم و روش خود را دارم هرچند که در اين ديدار در لحظاتي از بازيکنانم راضي نبودم.

سرمربي تراکتور‌سازي در مورد اينکه نيمکت تيمش براي ليگ قهرمانان آسيا نامطمئن است عنوان کرد: در حال حاضر نگران بازي‌هاي آسيايي نيستم. تنها نگراني من بازي بعدي برابر گهر زاگرس است. تمرکز خود را روي بازي‌هاي ليگ داريم و سعي مي‌کنيم بهترين نتيجه را در اين مسابقات کسب کنيم.

وي در مورد جذب بازيکنان جديد خاطرنشان کرد: ما امکانات بارسلونا را نداريم. شما توقع چه چيزي از ما داريد؟ از لحاظ مالي نمي‌توانيم همين بازيکنان را راضي نگه داريم. ما بارسلونا نيستيم که بتوانيم ژاوي و ديگران را جذب کنيم. توان ما در همين حد است و سعي مي کنيم بهترين نتايج را بگيريم.

سرمربي تراکتورسازي با اشاره به اينکه حريفانش را در ليگ قهرمانان آسيا را آناليز کرده خاطرنشان کرد: هر 3 حريف خود را به خوبي آناليز کرده‌ايم و با آنها آشنا هستيم اما هم‌اکنون تمام تمرکز خود را روي مسابقات ليگ برتر گذاشته ايم.

وي در مورد سرعت بازي تراکتور‌سازي گفت: شما تراکتور‌ را به من تحويل داده‌ايد و از من توقع سرعت فراري داريد. ما در حد بضاعت خود بازي مي‌کنيم و مي‌خواهيم بهترين نتايج را در مسابقات کسب کنيم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ