دروگبا وارد استانبول شد
تاريخ : شنبه 21 بهمن 1391برچسب:, | 12:35 | نویسنده : Amir

ديديه دروگبا کاپيتان تيم ملي فوتبال ساحل عاج پس از حذف اين تيم از رقابتهاي فوتبال جام ملتهاي آفريقا، به منظور ملحق شدن به تيم گالاتاسراي جمعه شب وارد استانبول شد.

به گزارش ايرنا ، ستاره سابق تيم فوتبال چلسي انگليس در پي حذف تيم ملي ساحل عاج از رقابتهاي فوتبال جام ملتهاي آفريقا در آفريقاي جنوبي، براي حضور در تيم گالاتاسراي با استقبال هواداران اين تيم و به همراه شماري از مسوولان باشگاه گالاتاسراي وارد فرودگاه استانبول شد.

دروگبا  ساعتي پس از ورود به استانبول با فاتح تريم سر مربي تيم گالاتاسراي ديدار کرد. او در جريان اين ديدار گفت: از اينکه در تيم جديد خود با هواداران جديد رو به رو هستم خوشحالم و براي موفقيت گالاتاسراي هر چه در توان دارم به کار خواهم گرفت.

دروگبا با عقد قراردادي با تيم گالاتاسراي به همراه امانوئل ابوئه ديگر بازيکن ساحلي عاجي اين تيم، گالاتاسراي را در رقابتهاي فوتبال باشگاه هاي برتر ترکيه و جام ملتهاي اروپا همراهي خواهد کرد.

تيم شانگهاي شنهوا چين، به عقد قرارداد دروگبا با تيم گالاتاسراي به کميته انضباطي فدراسيون بين المللي فوتبال شکايت کرده است.

اين تيم در شکايت خود عنوان کرده است که دروگبا همچنان با تيم شانگهاي شنهوا قرارداد دارد.

مسوولان باشگاه گالاتاسراي اعلام کرده اند که در بندي از قرارداد دروگبا با تيم شانگهاي شنهوا آمده است در صورت عدم پرداخت يک ماه از حقوق دروگبا، اين بازيکن مي تواند به صورت يک جانبه قراردادش را لغو کند و اين در حالي است که مسوولان باشگاه چيني سه ماه است که حقوق دروگبا را پرداخت نکرده اند.

تيم گالاتاسراي به تازگي وسلي اسنايدر ملي پوش هلندي را نيز به خدمت گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ