برتري داماش و پيکان و توقف سايپا برابر مس
تاريخ : شنبه 21 بهمن 1391برچسب:, | 19:33 | نویسنده : Amir

در ادامه رقابت‌هاي هفته بيست و پنجم ليگ برتر سه ديدار ديگر برگزار شد و داماش توانست تنها پيروز آخرين روز اين هفته از مسابقه‌ها باشد.

پس از آنکه در نخستين ديدار روز سوم هفته بيست و پنجم رقابت‌هاي ليگ برتر پرسپوليس در ورزشگاه آزادي با نتيجه يک بر يک برابر نفت تهران متوقف شد، اين هفته از رقابت‌ها با انجام سه ديدار ديگر ادامه يافت که در يکي از اين ديدارها داماش گيلان موفق شد با نتيجه يک بر صفر برابر فجرسپاسي به پيروزي برسد اما با وجود اين پيروزي تغييري در جايگاهش درجدول ايجاد نشد. عليرضا جهانبخش در دقيقه 21 تنها گل تيم گيلاني را وارد دروازه تيم شيرازي کرد.

در ديگر ديدارهاي امروز پيکان توانست در آخرين دقايق بازي با تک گل محمدرضا طهماسبي آلومينيوم را در هرمزگان از پيش‌رو بردارد تا اين تيم به نخستين پيروزي در نيم فصل دوم دست يابد. پيکان با اين پيروزي با 23 امتياز و يک پله صعود در رده پانزدهم قرار گرفت.

در چهارمين بازي امروز هم سايپا در خانه با نتيجه صفر بر صفر برابر مس متوقف شد. سايپا در شرايطي که مي‌توانست به با پيروزي برابر مس، پرسپوليس را يک پله به پايين بکشاند با يک امتيازي که گرفت در همان رده دوازدهم باقي ماند تا نه جايگاه اين تيم عوض شد و نه پرسپوليس به رده دوازدهم سقوط کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ