صباي ايران در قم حذف شد
تاريخ : شنبه 21 بهمن 1391برچسب:, | 21:59 | نویسنده : Amir

چهارمين تيم ايراني نتوانست راهي مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا شود.


به نقل از ايسنا، تيم صباي ايران که با توجه به ميزباني در مرحله حذفي شانس بزرگي براي حضور در مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا داشت با قبول شکست برابر الشباب امارات در ضربات پنالتي از صعود به مرحله بعد باز ماند.

تلاش اين دو تيم پس از 120 دقيقه با تساوي يک بر يک به پايان رسيد تا ضربات پنالتي تکليف تيم صعود کننده را مشخص کند و در نهايت تيم اماراتي با پيروزي 5 بر 3 در ضربات پناتي و در مجموع 6 بر 4 برابر صبا به مرحله گروهي رسيد.

گزارش بازي:

صباي ايران که از همان ابتداي ديدار بازي نسبتاً برتري را برابر الشباب ارائه کرد در دقيقه‌ي 4 با گلزني ايمان رزاقي راد از حريفش پيش افتاد.

تيم صبا در دقيقه 36 اين ديدار هم فرصت خوبي را توسط ميلاد نوري از دست داد و شوت سنگين اين بازيکن بعد از برخورد به تيرک دروازه‌ي الشباب بازهم برابر خودش قرار گرفت که ضربه مجدد اين بازيکن باز هم به تيرک دروازه برخورد کرد تا صبا به گل دومش در اين ديدار نرسد.

در ادامه اين صبايي ها بودند که با اداره ميدان، قدرت هرگونه خودنمايي را از بازيکنان الشباب امارات گرفته بودند و حتي در دقيقه 42 اين ديدار شوت اکبر صادقي مي توانست به گل تبديل شود که عکس العمل ديدني دروازه‌بان الشباب مانع از فروريختن دروازه‌ي اين تيم اماراتي شد.

با شروع نيمه دوم باز هم اين تيم صباي ايران بود که مالکيت بازي را در اختيار داشت و حريف اماراتي اين تيم حرفي براي گفتن نداشت. صبايي ها در دقايق 61 و 81 مي‌توانستند توسط ابراهيمي و ديويد بازهم به گل برسند که بي دقتي اين دو بازيکن مانع از فروپاشي دروازه‌ي الشباب شد.

در دقيقه 89 اين ديدار غفلت مدافعان صبا باعث ارسالي از جناح چپ بر روي دروازه‌ي اين تيم شد که مهاجم تيم الشباب با يک ضربه‌ي سر دروازه‌ي صبا را باز کرد و بازي را به تساوي کشاند. البته بازهم اين صبايي ها بودند که در آخرين ثانيه هاي وقت اضافه فرصت مناسبي براي گلزني را از يک ضربه ايستگاهي بدست آوردند که با خروج دروازه‌بان تيم الشباب اين فرصت هم از دست رفت.

با پايان نود دقيقه، تلاش دو تيم در پايان وقت اضافه اول و دوم به نتيجه‌اي نرسيد و حساب کار با همان تساوي يک بر يک به پايان رسيد و دو تيم خود را براي ضربات پنالتي آماده کردند و در ضربات پنالتي هم اين تيم اماراتي بود که با نتيجه 5 بر 3 و در مجموع 6 بر 4 به پيروزي رسيد و راهي مرحله گروهي شد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ