رکورد شکست ناپذيري يک ساله رئال
تاريخ : یک شنبه 22 بهمن 1391برچسب:, | 9:31 | نویسنده : Amir

ورزشگاه سانتياگو بيش از يک سال است که رنگ شکست را به خود نديده و مادريدي ها صاحب بهترين رکورد شکست ناپذيري در ديدار هاي خانگي دربين 132 تيم حاضر در 7ليگ برتر اروپا هستند.

با وجود عملکرد نه چندان رضايت بخش کهکشاني هاي مادريد در اين فصل از رقابت ها اما رئالي ها توانسته اند رکورد شکست ناپذيريشان در بازي هاي خانگي را حفظ کنند.

در حقيقت آخرين شکست خانگي مادريدي ها به 18 ژانويه سال 2012 برمي گردد جائيکه در مرحله يک چهارم نهايي بازي هاي کوپا دل ري  با نتيجه 2-1 مغلوب رقيب ديرينه يعني بارسلونا شدند. به اين ترتيب ورزشگاه سانتياگو بيش از يک سال است که رنگ شکست را به خود نديده و مادريدي ها صاحب بهترين رکورد شکست ناپذيري در ديدار هاي خانگي دربين  132 تيم حاضر در 7ليگ برتر اروپا هستند. 

در طول اين مدت 32 بازي  رسمي در ورزشگاه برنابئو برگزار شد و رئال مادريد توانست به 26 برد و 6 تساوي دست يابد.همچنين رئالي ها در اين مدت با 24 تيم در اين ورزشگاه بازي کردند که تنها تيم هاي اسپانيول – بارسلونا – بروسيا دورتموند – والنسيا  و مالاگا با امتياز از زمين خارج شدند.

در کنار رئال مادريد که با رکورد 32 بازي بدون شکست در صدر قرار گرفته به ترتيب تيم هاي اتلتيکو مادريد با 24 بازي و بارسلونا با 20 بازي بدون شکست در خانه  در رده هاي بعدي قرار مي گيرند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ