شور هواداران‌مان را به آسيا نشان مي‌دهيم
تاريخ : یک شنبه 22 بهمن 1391برچسب:, | 11:26 | نویسنده : Amir

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي تبريز با اعتراض به برنامه مسابقات ليگ برتر گفت: اين طور که پيش مي‌رود فکر کنم بايد 2 روز 2 روز به ميدان برويم.

محمدحسين جعفري در مورد پيروزي يک بر صفر تراکتورسازي مقابل ملوان گفت: پس از دو بازي که امتيازاتي را از دست داديم و مخصوصا در ديدار مقابل ذوب آهن که در تبريز ميزبان بوديم و شرمنده هواداران شديم، خوشحاليم که در مقابل ديدگان هواداران‌مان و در حضور 20 هزار تماشاگر توانستيم ملوان پرقدرت را شکست دهيم. کادر فني و بازيکنان تلاش زيادي در اين مسابقه کردند و با پشتيباني با شکوه مردم و انرژي‌اي که از آنها دريافت کردند، توانستند به سه امتياز اين مسابقه برسند.

به گزارش فارس ، وي در مورد اينکه با نزديک شدن ديدارهاي ليگ قهرمانان آسيا به نظر مي‌رسد هواداران اين تيم شور و اشتياق زيادي دارند، عنوان کرد: اشتياق زيادي در مردم وجود دارد. هواداران مي‌دانند به حضور آنها نيازمنديم. حضور تراکتورسازي در ليگ قهرمانان آسيا براي اولين بار اتفاق مي‌افتد. ما علاوه بر نشان دادن قدرت فني‌مان، مي‌خواهيم داشتن هواداران پرشور و نشاط را به آسيا نشان دهيم و اين شور به همين خاطر در ميان مردم وجود دارد.

مدير عامل تراکتورسازي تبريز در مورد اينکه آيا مشکلات ورزشگاه يادگار امام برطرف شد، تاکيد کرد: يک سوم صندلي‌ها در ورزشگاه نصب ‌شده، باقي اين کار هم طبق تعهدي که پيمانکار داده است تا آخر هفته قرار است به انجام برسد. فاز اول اينترنت ورزشگاه روز گذشته در ورزشگاه امتحان شد که نتيجه بسيار خوبي داد. همانطور که مي‌دانيد نصب اينترنت در اختيار باشگاه قرار داشت و تراکتورسازي توانايي بالايي در بخش IT دارد. روز گذشته در اختيار هر خبرنگار يک اکانت مخصوص قرار گرفت تا بتوانند از امکانات اينترنتي استفاده کنند. فاز دوم اينترنت هم رفته رفته درست مي‌شود تا امکانات خوبي در ورزشگاه براي خبرنگاران محترم فراهم شود.

جعفري در مورد اينکه آيا با اسپانسري به توافق رسيده‌اند، گفت: هنوز از اسپانسر خبري نشده و با شرکتي به توافق نرسيديم. اين هفته با سه اسپانسر مذاکره خواهيم کرد تا سرانجام قرارداد ببنديم.

مدير عامل تراکتورسازي در مورد مشکلات مادي اين ورزشگاه گفت: بخشي از مطالبات مالي بازيکنان با تلاش‌هاي فرمانده محترم سپاه عاشورا در اختيار باشگاه قرار گرفت که آن را پرداخت کرديم اما متاسفانه براي قرارداد کادر فني، سفرهاي تراکتورسازي و غيره با مشکل روبرو هستيم. بضاعت مالي خوبي نداريم و همچنان از مشکلات مالي رنج مي‌بريم، البته استاندار و نمايندگان مجلس فعال هستند و کمک خواهند کرد تا بتوانيم اين مشکلات را نيز حل کنيم.

وي در مورد شايعاتي که در مورد علاقه پرسپوليسي‌ها براي جذب توني اوليويرا مطرح شده بود، گفت: خود اوليويرا در صحبت با من و رسانه‌ها اين موضوع را تکذيب کرد. مطمئنا اين صحبت‌ها حاشيه‌سازي‌هايي است که از جانب برخي صورت مي‌پذيرد اگر مربي قراردادش تمام شود مي‌تواند به هر باشگاهي که دوست دارد بپيوندد و اين حرف در دنياي حرفه‌اي فوتبال جايي ندارد.

جعفري در مورد اينکه گفته مي‌شود عليرضا جديدي به دليل مثبت بودن تست دوپينگش قرار است 6 ماه محروم شود، اعلام کرد: هنوز رسما چيزي به ما ابلاغ نشده و دوست نداريم نامي از بازيکني ببريم. اين بازيکن 9 سال است بيماري‌اي داشته و از دارويي که جزو ليست ممنوعه بوده، استفاده مي‌کرد. او به دليل اينکه ترس داشته تا در صورت مطلع شدن باشگاه‌ها از اين موضوع، با او قرارداد نبندند اين موضوع را مخفي کرده است. پس از روشن شدن اين مسئله، پزشکان دوپينگ اعلام کردند اين بازيکن داروهايش را قطع نکند و برايش مجوز خواهيم گرفت. هنوز محروميتي به ما اعلام نشده اما در صورت اين اتفاق با کسب مجوز در جلسه استيناف مي‌توانيم اعتراض کنيم.

جعفري در پايان خاطرنشان کرد: برنامه‌هايي که تيم ملي دارند و باعث ايجاد تعطيلات در ليگ شده، ما را نگران کرده است. اکنون 4 روز 4 روز بايد بازي کنيم و با توجه به چيزي که در پيش است فکر مي‌کنم از چند وقت ديگر بازي‌هاي‌مان را 2 روز 2 روز بايد برگزار کنيم. درست است که تيم ملي اولويت دارد اما تصميم‌گيري‌ها بايد به نحوي باشد که باشگاه‌ها دچار مشکل نشوند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ