مي‌خواهيم عملکرد فولاد تداوم داشته باشد
تاريخ : یک شنبه 22 بهمن 1391برچسب:, | 11:28 | نویسنده : Amir

سرپرست تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: مي‌توانستيم حداقل با اختلاف 4 گل ذوب‌آهن را ببريم.

حسين ابن قاسم در مورد پيروزي تيمش در دقايق پاياني مقابل ذوب‌آهن گفت: در اين بازي توپ هاي ما گل نمي شد و برد با اختلاف بالايي به دست نياورديم. کاملا مسلط بر توپ و ميدان بوديم و اگر موقعيت هاي‌مان را تبديل به گل مي کرديم مي توانستيم با اختلاف گل بيشتري به پيروزي برسيم. حداقل بايد با اختلاف چهار گل ذوب آهن را مي برديم.

به گزارش فارس ، وي در مورد اينکه با اين پيروزي به نوعي انتقام شکست دور رفت و اشتباهات داوري در آن مسابقه را گرفتند، عنوان کرد: اتقاقي بود که در آن مسابقه رخ داد. ما در اين ديدار سعي کرديم از نيمه اول با انجام يک بازي هجومي 3 امتياز را کسب کنيم. هواداران‌مان هم در اين بازي حمايت خوبي از ما انجام دادند و با حضور خود توانستند باعث دلگرمي بازيکنان شوند.

ابن‌قاسم در مورد ثبت رکورد 17 هفته نباختن فولاد در ليگ برتر عنوان کرد: ما دنبال اين هستيم که روند خوب‌مان را ادامه دهيم و کاري به رکورد و اين صحبت ها نداريم. مي خواهيم عملکرد خوب‌مان تداوم داشته باشد تا در پايان به اهداف‌مان دست يابيم. رقابت تنگاتنگي در صدر جدول وجود دارد و منتظر لغزش رقباي‌مان هستيم.

سرپرست فولاد خوزستان در مورد اينکه آيا پاداشي براي ثبت اين رکورد به بازيکنان مي دهند، عنوان کرد: پاداش و جريمه ها را در ابتداي فصل مسئولان باشگاه مشخص کردند و بر اساس آن عمل مي کنيم. بر اساس همان مصوبه اوليه، کارمان را دنبال مي کنيم.

وي در مورد اينکه فولاد تنها يک نماينده در تيم ملي داشت خاطر نشان کرد: اين سليقه سرمربي تيم ملي است که چه بازيکناني به تيم دعوت شوند و ما هيچ اعتراضي نداريم. اما بازيکنان ديگري مثل بختيار رحماني و عبدالله کرمي در تيم ما حضور دارند که مي توانند به تيم ملي کمک کنند. اسماعيل شريفات واقعا خوب عمل مي کند. او بازيکني سرعتي و تکنيکي است که با آن قد و قامت حتي ضربه سر هم مي زند.

ابن قاسم در مورد ديدار مقابل ملوان گفت: بازي سختي داريم ملوان تيم بسيار خوبي است که خيلي سخت امتياز مي دهد. تمام تلاش‌مان را مي کنيم تا در اين بازي نيز نتيجه بگيريم.

تيم فولاد خوزستان روز جمعه با نتيجه 2 بر يک از سد تيم ذوب‌‌آهن گذشت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ