کلوپ:گل دوم وضعيت دورتموند را به هم ريخت
تاريخ : یک شنبه 22 بهمن 1391برچسب:, | 11:29 | نویسنده : Amir

سرمربي تيم فوتبال بورسيادورتموند معتقد است با دريافت گل دوم از هامبورگ، شيرازه تيمش از هم پاشيد و شکستي سنگين در کارنامه اش ثبت شد.

شب گذشته در اولين سري از مسابقات هفته بيست و يکم ليگ دسته اول فوتبال باشگاهي آلمان موسوم به بوندس ليگا، زردپوشان دورتموندي متحمل شکست عجيبي از هامبورگ در خانه شدند. شاگردان يورگن کلوپ که دو فصل گذشته را با کسب مقام قهرماني مسابقات به پايان بردند، 4 بر يک در ورزشگاه زيگنال ايدونا پارک تسليم بندرنشينان هامبورگ شدند.

يورگن کلوپ پس از بازي به خبرنگاران گفت: اين بازي مملو از اتفاقات عجيب بود. بايد اعتراف کنم هامبورگي ها از همان ابتدا کار بهتري ارائه کرده و بيشتر بر بازي تسلط داشتند.

او ادامه داد: پس از اين که گل دوم را خورديم و 2 بر يک عقب افتاديم، نظم تيم به هم ريخت و اوضاع نامساعد شد. اخراج روبرت لواندوفسکي نيز در کسب اين نتيجه تاثيرگذار بود.

او افزود: در پايان با آنچه در توان داشتيم و همينطور از خودگذشتگي بازي کرديم اما حريف دورتموند در اين بازي تيمي واقعا قوي بود که نتيجه را به سود خود بهتر کرد.

در اين ديدار ابتدا ميزبان توسط لواندوفسکي در دقيقه 17 گلزني کرد و دورتموند را پيش انداخت. اما از يک دقيقه بعد هامبورگ براي کسب برد متحول شد. اين تيم در دقايق 18 و 62 توسط رودنف و 26 و 89 توسط سون به گل رسيد.

دورتموند اکنون با 39 امتياز در رده دوم جدول پس از بايرن مونيخ (54 امتياز) قرار دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ