رونالدو: فرگوسن پدر فوتبالي من است
تاريخ : یک شنبه 22 بهمن 1391برچسب:, | 15:33 | نویسنده : Amir

سه قهرماني ليگ، دو جام اتحاديه، يک جام حذفي، يک جام خيريه، يک قهرماني باشگاه‌هاي جهان، يک قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا، اين‌ها افتخاراتي است که کريستيانو رونالدو با منچستر يونايتد به دست آورد. تيمي که به گفته خود رونالدو همچنان جاي ويژه‌اي در قلب او دارد.

مهاجم 80 ميليون پوندي رئال مادريد در حالي روز چهارشنبه برابر تيم سابقش قرار مي‌گيرد که در مدت حضورش در اسپانيا فقط سه جام داخلي فتح کرده است و بي‌صبرانه منتظر است اولين قهرماني ليگ قهرمانان اروپا را با رئال مادريد به دست آورد. رونالدو درباره نوستالژي بازي با منچستر يونايتد در بازي چهارشنبه شب در گفت و گو اختصاصي با «سان» گفت: در منچستر به هر افتخاري که مي‌شود رسيدم. حضور در اولدترافورد بهترين بخش زندگي من بود و شايد بهترين زماني که مي‌شد از فوتبال لذت ببرم، زيرا جوان بودم. حضور در منچستر يونايتد يکي از بزرگ‌ترين تيم‌هاي جهان در 18 سالگي يک رويا است. بازي در کنار ستارگاني که هميشه آنها را در تلويزيون ديده‌ايد واقعا رويايي و شگفت انگيز بود.

به گزارش ايسنا ، رونالدو که شش فصل رويايي با منچستر يونايتد داشت مي‌داند که حرف‌هاي او ممکن است قبل از بازي چهارشنبه با منچستر يونايتد برداشت‌هاي متفاوتي از طرف مطبوعات داشته باشد بنابراين خيلي سريع بحث را به رئال مادريد مي‌کشاند و مي‌گويد: من نمي‌گويم که در مادريد از فوتبال لذت نمي برم، بلکه از لحاظ سني بزرگ‌تر شده‌ام، با تجربه‌تر شده‌ام، ديگر آن جوان پرشور و شوق و تيم اکنون 28 سال سن دارم و ديگر در اول راه نيستيم، اکنون ميانسال هستم!

رونالدو که تعداد گل‌هايش از تعداد بازي‌هايي که براي رئال مادريد انجام داده است، بيشتر است درباره‌ آمار فوق‌العاده‌ گلزني خود گفت: به آمار توجهي ندارم من اکنون با تجربه شده‌ام و چيزهاي زيادي ياد گرفتم و ديگر به آمار و ارقام توجهي ندارم. اکنون به بازي گروهي و پاس گل دادن هم زياد فکر مي کنم و براي من مهم کسب پيروزي‌هاي تيمي است نه آمار و ارقام انفرادي.

رونالدو درباره رويارويي با آلکس فرگوسن گفت: من در 18 سالگي به منچستر آمدم و او به من ياد داد چگونه در فوتبال رشد کنم. او مربي است که يک هزار بازيکن زير دست او رشد کردند، بنابراين او کاملا نيازهاي بازيکنان جوان را مي‌داند. نکته مهمي که فرگوسن به من ياد داد، اهميت تصميم گيري در زندگي بود. چه تصميم‌گيري در داخل ميدان و چه خارج ميدان. به همين خاطر که مي گويم فرگوسن پدر فوتبالي من است. او خيلي چيزها به من ياد داد فرگوسن بسيار مهربان و دوست داشتني است.

يک خاطره جالب از فرگوسن هميشه در ذهن من وجود دارد. يک بار در کريسمس که ليگ انگليس تعليل نمي‌شد و به صورت فشرده بازي داشت، به او گفتم امکانش هست که سه يا چهار روز به پرتغال بروم؟ و او گفت . بله، مشکلي نيست. هيچ وقت اين رفتار او را فراموش نمي‌کنم.

رونالدو در پايان گفت: ليگ قهرمانان اروپا براي رئال مادريد از اهميت فوق‌العاده‌اي برخوردار است. همه منتظر هستند تا رئال مادريد دهمين قهرماني اروپا خود را به دست آورد. براي من کسب ليگ قهرمانان اروپا اوج افتخار است. کسب ليگ قهرمانان اروپا آرزوي هر بازيکني است. من خيلي دوست دارم که در کسب قهرماني رئال مادريد در ليگ قهرمانان اروپا نقش مهمي داشته باشم.

رئال مادريد و منچستر يونايتد چهارشنبه اين هفته در دور رفت مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتياگو برنابئو به مصاف هم مي روند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ