سوء قصد به جان ساموئل اتوئو
تاريخ : یک شنبه 22 بهمن 1391برچسب:, | 15:42 | نویسنده : Amir

ساموئل اتوئو، ضمن فاسد خواندن مسئولان فدراسيون فينال کامرون گفت به دنبال انتقاد من از مديران فدراسيون فوتبال کامرون، افراد وابسته به آنها به جان من سوء قصد کردند.

مهاجم سابق بارسلونا و اينتر که اکنون در آنژي روسيه بازي مي‌کند، فدراسيون فوتبال کامرون را متهم کرد که افراد وابسته به آنها قصد کشتن او را داشتند.

ساموئل اتوئو در اين زمينه گفت: در طول يک سال گذشته از سو مديريت در فدراسيون فوتبال کامرون انتقاد کردم و اکنون سران فدراسيون فوتبال کامرون قصد دارند من را ترور کنند و به من حمله کنند. اکنون من با محافظ شخصي زندگي مي‌کنم و زماني هم که خواب هستم يک نفر خارج از اتاق خوابم به محافظت مي‌پردازد. آنها زندگي را براي من سخت کردند. اين‌ها به خاطر امنيت و حفظ جانم است.

اتوئو سران فدراسيون فوتبال کامرون را افرادي فاسد و ناکارآمد توصيف کرد و گفت: کامرون هميشه قدرت بزرگي در فوتبال آفريقا بوده است، اما چند سال است که در جام ملت‌ها حتي نمي‌تواند به جمع مدعيان برسد.

اتوئو اکنون براي شرکت در فينال جام ملت‌هاي آفريقا در آفريقا جنوبي به سر مي‌برد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ