پيروزي پرگل بارسلونا برابر ختافه
تاريخ : یک شنبه 22 بهمن 1391برچسب:, | 18:22 | نویسنده : Amir

تيم فوتبال بارسلونا با برتري در ديدار خانگي برابر ختافه فاصله‌ي شانزده امتيازي خود با رئال مادريد را حفظ کرد.

در ادامه هفته‌ي بيست و سوم رقابت‌هاي ليگا عصر امروز تيم صدرنشين بارسلونا در ورزشگاه خانگي خود نوکمپ موفق شد با نتيجه‌ 6 بر يک ختافه را از پيش‌رو برداشت. در اين ديدار 6 بازيکن مختلف براي بارسا گلزني کردند: سانچس، مسي، ويا، تيو، اينيستا و پيکه. اينيستا در اين ديدار نمايشي فوق العاده داشت. يک گل، يک پاس گل و تاثير روي دو گل ديگر عملکردي موفق را از سومين بازيکن برتر جهان رقم زد.

در اين ديدار آبي اناري‌ها بازي را خيلي زود در دست گرفت و در دقيقه شش روي پاس استادانه آندرس اينيستا و ضربه فني آلکسيس سانچس به گل اول رسيد.

هفت دقيقه بعد آندرس اينيستا باز هم زمينه ساز گل بارسلونا شد. پاس زيباي اينيستا و کنترل توپ از سوي تياگو توپ را در جلوي پاهاي ليونل مسي قرار داد و اين مهاجم موفق شد سي و پنجمين گل فصل خودش را به ثمر برساند تا نيمه نخست با همين نتيجه‌ به پايان برسد.

در آغاز نيمه دوم باز هم شاگردان رورا توپ و ميدان را در اختيار گرفتند و در دقيقه 57 با ضربه دقيق داويد ويا بارسلونا را به گل سوم خود در اين ديدار رساند.

در ادامه کريستين تيو در دقيقه 77 روي پاس ليونل مسي گل چهارم بارسلونا را با ضربه فني از پشت محوطه جريمه به ثمر رساند. در ادامه بازيکنان ختافه در دقيقه 81 يکي از گل‌ هاي خورده را جبران کردند. آلبا پاس اين گل را به مهاجم حريف داد.

در ادامه بارسلونا دو بار ديگر در دقايق پاياني توسط اينيستا و پيکه به گل رسيد.

بارسلونا با اين پيروزي 62 امتيازي شد و همچنان در صدر جدول قرار گرفت.

در ادامه بازي‌ها امشب تيم دوم جدول آتلتيکو مادريد با رايو وايکانو ديدار مي‌کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ