فيروزي در بيمارستان تحت مراقبت است
تاريخ : دو شنبه 23 بهمن 1391برچسب:, | 12:55 | نویسنده : Amir

مديرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان وضعيت فعلي علي فيروزي، سرمربي اين تيم را خوب دانست و گفت، قرار است وي فعلا در بيمارستان تحت مراقبت باشد.

ناصر گودرزي اظهار کرد: در حال حاضر فيروزي بايد تحت مراقبت باشد تا بررسي هاي لازم انجام شود. اميدوارم او هر چه زودتر سلامتي اش را به دست آورد و به آغوش خانواده اش برگردد.

وي در پاسخ به اين سوال که طبق صحبت هاي فيروزي عوامل بيروني باعث ايجاد فشار رواني روي او شده است، گفت: نبايد روي اين مسايل حساسيت نشان داد؛ به هر حال طي يکي، دو هفته اخير فشارهاي رواني نه تنها روي تيم، بلکه روي مجموعه باشگاه وجود داشته است.

به گزارش ايسنا ، مديرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان افزود: به تبع مي توان گفت که اين فشارها روي فيروزي هم باتوجه به نتايجي که تيم در دو، سه هفته اخير به دست آورده، بوده است و قطعا مسايل بيروني در ايجاد فشار رواني، دخيل بوده است.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا همدلي لازم در مجموعه باشگاه وجود دارد؟ بيان کرد: معتقدم که در مجموعه باشگاه اين همدلي وجود دارد ولي بايد اين موضوع را مدنظر داشت که ما نمي توانيم افراد اطراف باشگاه را با خودمان همدل کنيم چرا که هر هوادار نقطه نظر خود را دارد.

گودرزي خاطرنشان کرد: ما به عنوان باشگاه، کار خود را انجام مي دهيم و از کادر فني تيم که توانمند و کاملا بومي است، حمايت مي کنيم. البته اين حمايت از کادر فني قبلي تيم نيز در زمان مديريت گذشته باشگاه انجام شده است.

وي عنوان کرد: اميدوارم با حمايتي که هواداران، پيشکسوتان و مجموعه شهري از تيم انجام مي دهند، بتوانيم در ادامه نتيجه بگيريم. به نظرم تيم ما بايد بيشتر از اين، از بيرون باشگاه حمايت شود. همه بايد دست به دست هم دهيم تا شرايط مان که بسيار سخت هم شده است را بهتر کنيم.

مديرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان افزود: به هر حال همه مي دانند که شرايط بسيار سختي داريم، به همين دليل نمي خواهيم به هواداران قول بي خود بدهيم. البته قطعا براي ماندن در ليگ اميد داريم و باتوجه به اميدي که داريم، تلاشمان را براي ماندن در ليگ مي کنيم و درنهايت هر نتيجه اي که به دست آيد، خير است. به هر حال ما بايد براي آينده نفت برنامه ريزي کنيم.

وي با بيان اين که در اين فصل چند اتفاق خاص براي باشگاه رخ داد، گفت: در اين فصل هيات مديره باشگاه و همچنين دو بار مديريت باشگاه تغيير کرد. باتوجه به ممنوعيت به کارگيري نيروهاي بازنشسته، تغييري در پست مديرعاملي باشگاه به وجود آمد و صالحي از اين سمت کنار رفت.

گودرزي ادامه داد: صالحي از نيروهاي خوب ما و از پيشکسوت هاي قديمي آبادان است اما به خاطر اين موضوع ديگر نمي توانست در سمت مديريت باشگاه بماند. البته او اکنون عضو اصلي هيات مديره است و به کار خود ادامه مي دهد و ما هم در خدمت او هستيم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ