هر آنچه در برنامه ديشب 90 گذشت
تاريخ : سه شنبه 5 دی 1391برچسب:, | 12:25 | نویسنده : Amir

90 دوشنبه شب درحالي برگزار شد که عادل فردوسي پور و همکارانش تصاويري ديدني از مردم دورود را به تصوير کشيدند.


برنامه 90 دوشنبه شب با بحث بر سر قرارداد مانوئل آغاز شد که شکري معاون حقوقي پرسپوليس با بينندگان 90 همراه بود. عادل فردوسي پور دلايل معاون رويانيان را در استفاده از واژه هاي حقوقي منطبق با حقايق فوتبال نمي دانست اما شکري تاکيد کرد مهمترين وظيفه او اين است که باشگاه متضرر نشود و پولي از سوي پرسپوليس به عنوان خسارت پرداخت نشود. بخش بعدي برنامه آيتم زيباي تلاش مردم دورود بود براي آماده سازي ورزشگاه شهرشان آن هم تا پاسي از شب که زن و مرد و پير و جوان 24 ساعت را بيدار ماندند تا گهر اولين بازي بزرگش را ميزباني کند. تصاوير زيبايي که عليرضا ميثاقي و همکارانش از دورود گرفته بودند .

ماجراي محروميت دو جلسه اي داماش از بازي خانگي بهانه اي بود براي امير عابديني تا تهديد کند تيمش را از ليگ کنار مي کشد. او روي خط برنامه رئيس کميته انضباطي را گوشه رينگ برده بود و مدام انتقاد مي کرد که چرا چنين احکامي براي استقلال يا پرسپوليس صادر نمي شود. بعد از اين حرف هاي اتشين خود او گوشه رينگ رفت چون دو بازيکن تيمش يعني نيکبخت و حلافي قراردادهايي مشکوک داشتند. باشگاه هاي گهر و ملوان ادعا داشتند اين دو بازيکن بعد از پايان پنجره نقل و انتقالات رشتي شده اند. عابديني اما زير بار اين اتهام نمي رفت و مي گفت براي حرف هايش مدرک دارد.

دقايقي بعد تصاويري از وحيد مظاهري بازيکن سابق پاس و پرسپوليس پخش شد که به دليل بيماري کليوي در بيمارستان بستري است. او زير دستگاه دياليز بود چون پيوند کليه او جواب نداده. وحيد دوست داشتني از هزينه هاي سنگين بيماري ناليد و بلافاصله محمد رويانيان اعلام کرد تمام هزينه هاي درمان اين بازيکن سابق تيمش را مي پردازد تا نشان دهد اگرچه به مانوئل ناموفق پول زور نمي دهد ، براي پيشکسوت تيمش کم نخواهد گذاشت.

غلامرضا بهروان اعلام کرد:« بازي پرسپوليس با فجرسپاسي در شيراز ساعت 14 برگزار مي شود و با اعلام شوراي تامين ، قرار شده ورزشگاه حافظيه آماده شود تا بازي دو تيم در ورزشگاه بزرگ و قديمي شهر شيراز برگزار شود. » او پس از اين گفت که بازي هاي بعدي گهر هم در دورود برگزار مي شود البته به شرطي که شوراي تامين شهر ، امنيت بازي را تامين کند. او درباره قرارداد مجيدي با استقلال هم گفت:« ليست استقلال پر بود ولي در جلسه اي که ما در فدراسيون داشتيم ، يک توافق نامه اي از سوي ليام ردي و ايجنت شان به ما رسيد که مديريت استقلال نامه زده بود که ليام ردي از ليست خارج شده و جاي او فرهاد مجيدي اضافه مي شود. آن زمان ما در کنار اقاي نبي و فتح الله زاده بوديم. در اين فسخ نامه قيد شده بود که استقلال 84 هزار دلار به ليام ردي مي پردازد. من که اين را ديديم شخصا به آقاي شيرازي نوشتم قرارداد مجيدي را با توجه به مفاد اين توافق ثبت کنيد اما صدور کارت مجيدي منوط به ارائه تسويه حساب مالي به ليام ردي است.» براتي کارشناس حقوقي با شنيدن حرف هاي براتي گفت:« اين فسخ نامه چون پولي به او پرداخت نشده پس در حقيقت ليست استقلال در زمان فسخ قرارداد ليام ردي ، پر بوده است و قرارداد مجيدي حتي در صورت پرداخت 84 هزار دلار به ليام ردي غيرقانوني است. » بهروان اما مي گويد:« اين تفاهم نامه بندهاي مصوب ديگري دارد که از سوي کميته انضباطي تائيد شده است. پس اگر اين پول پرداخت شود ، مشکلي نيست. » اين حرف ها را شيرازي طور ديگري تکميل کرد:« استقلال حجت چارمحالي را گرفته که زير 23 سال است پس استقلال مي توانسته مجيدي را جذب کند» اين حرف خشم عادل را به همراه داشت تا بگويد:«حالا هر روز يک قانون اضافه کنيد که بگوييد اين قرارداد درست بوده!»

نکته جالب اين برنامه نظرسنجي اش بود. سئوالي با اين مضمون که عجيب ترين اتفاق ماه هاي اخير فوتبال ايران چه بوده است:

1. انتخاب فدراسيون فوتبال به عنوان بهترين فدراسيون آسيا

2. برگشتن فرهاد مجيدي به استقلال

3. دوازدهمي پرسپوليس در نيم فصل اول

4. شکست تيم ملي در بازي با ازبکستان

نزديک به 2 ميليون به اين پرسش جواب دادند که 72 درصدشان با قاطعيت گزينه 1 را انتخاب کردند. فرهاد مجيدي به اندازه شماره پيراهنش راي آورد. سهم شکست تيم ملي 12 درصد بود و تعجب از دوازدهمي پرسپوليس 9 درصد بود!




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ