په‌په‌: هميشه در حال محک خوردن هستيم
تاريخ : دو شنبه 23 بهمن 1391برچسب:, | 14:39 | نویسنده : Amir

مدافع رئال مادريد معتقد است که تيمش نه تنها در بازي مقابل منچستر که در تمام مسابقات در حال محک خوردن است.

ليگ قهرمانان اروپا چهارشنبه هفته جاري در سانتياگو برنابئو از سر گرفته مي‌شود و په‌په بار ديگر براي چنين بازي مهمي به ترکيب رئال مادريد بازخواهد گشت.

وي در اين‌باره اظهار داشت: ما به عنوان بازيکنان رئال مادريد نه تنها مقابل منچستريونايتد که هميشه در حال محک خوردن هستيم. اين بازي بزرگي براي ما و هواداران است. اميدواريم که نتايج خوبي از اين ديدار بگيريم. نمي‌دانم که در اين ديدار به ميدان خواهم رفت يا خير. سخت تلاش مي‌کنم تا آماده شوم، اما مربي تصميم مي‌گيرد کدام بازيکن به ميدان برود.

په‌په پس از يک ماه مصدوميت در بازي شنبه شب مقابل سويا به ترکيب اصلي تيم بازگشت و در اين باره گفت: بازگشت به خانه در برابر هواداران فوق‌العاده بود. پيراهنم را به کودکي هديه دادم که هنگام گرم‌کردن از من خواسته بود. مقابل گرانادا هم تيم برتر زمين بوديم، اما تفاوت دو بازي در اين بود که در بازي با گرانادا از موقعيت‌هايمان استفاده نکرديم. سخت تلاش کرده‌ايم و بايد به همين روند ادامه دهيم.

وي که مجبور شد در بازي با سويا موقعيت خود را تغيير دهد، خاطرنشان کرد: پس از خروج هيگواين جلوتر بازي کردم. مربي از من خواست در خط هافبک نيز مشارکت کنم.

مدافع رئال مادريد افزود: رونالدو در شرايط بسيار خوبي قرار دارد و سخت تلاش مي‌کند. وي مقابل سويا هت‌تريک کرد؛ اما مهم تلاشي است که او براي پيروزي تيم انجام مي‌دهد. ما بايد به همين شيوه ادامه دهيم زيرا رونالدو در اين روش گل‌هاي بيشتري مي‌زند.



 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ