گزارش تمرين آبي‌پوشان
تاريخ : دو شنبه 23 بهمن 1391برچسب:, | 17:25 | نویسنده : Amir

فرهاد مجيدي در تمرين امروز تيم استقلال مورد استقبال طرفداران اين تيم قرار گرفت.

به نقل از فارس، تيم فوتبال استقلال پس از يک روز استراحت و در حالي که صبح امروز برنامه‌هاي بدنسازي را پشت سر گذاشته بود از ساعت 15 در کمپ زنده‌ياد حجازي تمرينات خود را پيگيري کرد. در تمرين امروز تيم ملي استقلال امير قلعه‌نويي، مجتبي جباري، خسرو حيدري و فرزاد حاتمي حضور نداشتند که حاتمي با کسب اجازه از کادر فني در کمپ استقلال حاضر نشد. دکتر نوروزي معاونت پزشکي و علوم ورزشي باشگاه استقلال در اين رابطه به خبرنگار فارس گفت: فرزاد حاتمي صبح امروز به دليل سرماخوردگي و البته حضور در کلينيک براي بخيه زدن دستش در تمرين شرکت نکرد ولي اين بازيکن هيچ مشکلي نداشته و مي‌تواند آبي‌پوشان را در ديدار مقابل فجر شهيد سپاسي همراهي کند.

*حدود 50 نفر از طرفداران تيم استقلال در تمرين امروز حاضر شده و به تماشاي برنامه‌هاي تاکتيکي آبي‌پوشان پرداختند.

*قبل از آغاز تمرين طرفداران تيم استقلال به شدت از فرهاد مجيدي استقبال گرمي داشتند تا جايي که يکي از هواداران دسته گل بزرگي را به کاپيتان اين تيم اهدا کرد. مجيدي حدود 10 دقيقه مقابل کمپ استقلال ايستاد تا با طرفداران اين تيم عکس يادگاري بگيرد.در اين لحظه طرفداران استقلال از مجيدي مي خواستند که با نشان دادن عدد 4 در کنار آنها عکس يادگاري بگيرد که مهاجم استقلال اين کار را انجام داد.

*در غياب سرمربي تيم استقلال مجيد صالح و ستار همداني برنامه‌هاي آماده‌سازي را پيگيري کردند.

*ميثم بائو هافبک تيم استقلال با اندکي تاخير به محل تمرين رسيد و در ابتدا نزد کادر فني رفت و از آنها اجازه گرفت.

*حنيف عمران زاده و مهدي رحمتي دو بازيکني بودند که امروز با چهره اي جديد در تمرين شرکت کردند.

*در ابتداي تمرين بازيکنان به گرم کردن بدن هاي خود پرداخته و سپس در قالب دو گروه فوتبال درون تيمي انجام دادند. هنگامي که بازيکنان در قالب دو گروه فوتبال بازي مي کردند اين بار ايمان عالمي از محمد هوتن قلعه‌نويي خواست تا در ترکيب تيم سبز به جاي مهران قاسمي به زمين برود. در ترکيب تيم سبز حسيني، عمران زاده، صادقي، ساموئل، بيک زاده، بائو، کيانوش رحمتي، اکبرپور و مهدي شيري، مهران قاسمي، آرش برهاني بازي مي کردند که هوتن قلعه نويي به جاي مهران قاسمي وارد زمين شد.

*ميرشاد ماجدي سرپرست تيم استقلال نيز در تمرين امروز آبي‌پوشان شرکت نکرد.

*قرار است تيم استقلال ساعت 13.50 دقيقه روز پنجشنبه راهي شيراز شود. فرهاد مجيدي به دليل 3 اخطاره بودن تيم استقلال را در اين مسابقه همراه نخواهد کرد.

*ديدار تيم‌هاي فجر سپاسي و استقلال روز جمعه از ساعت 15 در ورزشگاه حافظيه برگزار خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ