جلسه اتحاديه باشگاه‌هاي فوتبال برگزار شد
تاريخ : سه شنبه 5 دی 1391برچسب:, | 12:28 | نویسنده : Amir

جلسه اتحاديه باشگاه‌هاي فوتبال با حضور اعضاي اين اتحاديه و برخي از مديران عامل باشگاه‌ها برگزار شد.

در جلسه اتحاديه باشگاه فوتبال که صبح امروز (دوشنبه) ساعت 10 آغاز شد، مديران عامل هشت باشگاه ليگ برتري و هفت نماينده از ساير تيمهاي ليگ برتري و نمايندگاني از هفت باشگاه حاضر در ليگ آزادگان و اعضاي هيات موسس حاضر شدند و مهدي محمد نبي،‌ دبير کل فدراسيون هم به نمايندگي از کفاشيان در جلسه حاضر بود.

اين هشت مديرعامل عبارت بودند از خليل صالحي مديرعامل صنعت نفت آبادان، جعفري مديرعامل فجرسپاسي، درودگر مديرعامل ملوان، ناصر شهبازي مديرعامل مس کرمان ، محمدرضا کشوري مديرعامل صباي قم ، امير عابديني مديرعامل داماش و علي فتح‌الله‌زاده مديرعامل استقلال که اين دو مدير آخر در اواسط جلسه آمدند.

نکته جالب اينکه سه باشگاه پرسپوليس ، سپاهان و سايپا هيچ نماينده اي در اين جلسه نداشتند .

دستور اين جلسه اتحاديه فوتبال، 1- ارائه گزارشي از حرفه‌اي سازي باشگاه‌ها، 2- بحث و تبادل نظر پيرامون خصوصي سازي باشگاه‌ها و 3- انتخاب اعضاي هيات مديره شرکت بازرگاني اتحاديه فوتبال بود.

عزيزالله محمدي در اين جلسه پيشنهاد کرد شرکت بازرگاني براي اتحاديه فوتبال تشکيل شود تا عهده‌دار امور شود که در نهايت قرار شد 9 عضو اعضاي هيات مديره اين شرکت انتخاب شوند که تنها هشت نفر معرفي شدند و در پايان عزيز محمدي گفت که نام رويانيان را به اين جمع اضافه کنيد!

اين اعضا عبارتند از: صادق درودگر، قويدل ، ملکيان ، کنگاني ، رييسي کيا، آيت الله زاده، سمندر، ساکت و رويانيان.

همچنين در جلسه امروز هاشميان رييس کميته‌ پزشکي فدراسيون صحبت‌هايي را درباره صورت اخذ تست پزشکي از بازيکنان پيش از قرارداد بيان کرد.

عزيز محمدي رييس اتحاديه در اوايل جلسه از تمامي اعضا خواست که مديران باشگاه‌ها فعال‌تر باشند و اگر مشکلاتي دارند مشکلات‌شان را در اين اتحاديه حل کنند.

وي گفت: من يک و نيم سال است که در فدراسيون نيستم و در اين مدت وقتم را براي اتحاديه گذاشته‌ام . اگر اعضا با من موافق نيستند، مي‌توانند فرد ديگري را به عنوان رييس اتحاديه انتخاب کنند. اگر ضعف‌هايي هست بياييد آنها را برطرف کنيم.

رييس اتحاديه باشگاه‌ها توضيحاتي را براي کامل شدن بحث استانداردسازي و صدور پروانه حرفه‌اي براي باشگاه ها را هم بيان کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ