الشبابي‌ها از شعار خليج‌فارس ناراحت شدند
تاريخ : سه شنبه 24 بهمن 1391برچسب:, | 13:3 | نویسنده : Amir

مديرعامل باشگاه صباي قم گفت: مسئولان الشباب به علت سردادن شعار خليج فارس در ورزشگاه ناراحت شدند و به همين دليل اعتراض مي‌کنند.


محمدرضا کشوري‌فرد در پاسخ به اين سوال که شرايطش چگونه است عنوان کرد: حالم خوب نيست ما اين همه زحمت کشيديم تا تيم نتيجه بگيرد اما از روي بد شانسي نتوانستيم برنده بازي شويم، بازيکنان و کادر فني زحمت خود را کشيدند تا يک سهميه به دست بياوريم اما نتوانستيم، اين سهميه براي صباي قم نبود بلکه براي صباي ايران بود.

به گزارش فارس ، وي درباره اينکه مسئولان الشباب نسبت به ميزباني صبا معترض شدند خاطرنشان کرد: ما بهترين امکانات را براي آنها فراهم کرديم، هيچ مشکلي در اين زمينه وجود نداشت حتي پس از پايان بازي سرپرست اين تيم به خاطر اين ميزباني از ما تشکر کرد، مثل پروانه دور آنها مي‌چرخيديم، مي‌دانم گير آنها کجاست، آنها از سر دادن شعار خليج فارس در ورزشگاه ناراحت شدند.

مديرعامل باشگاه صباي‌قم تصريح کرد: تمام مسائلي که الشبابي‌ها عنوان کردند دروغ محض است، نماينده AFC در ورزشگاه حضور داشت و تمام شرايط را ديد و مورد موافقت او بود، تنها آنها از شعار خليج فارس ناراحت شدند که اين را بايد بدانند که باز هم اين شعار را سر خواهيم داد.

کشوري‌فرد در مورد اينکه مسئولان الشباب عنوان کردند اجازه ندادند پرچم امارات وارد ورزشگاه شود، ياد آور شد: قبل از آغاز بازي نماينده اردن اعلام کرد که تماشاگري ندارند با وجود اين شرايط، قسمتي از ورزشگاه را براي حضور آنها در نظر گرفته بوديم که تعداد اندکي با پرچم آمده بودند، آنها بايد اينگونه صحبت مي‌کنند تا براي بازي‌هاي بعد پيش دستي کنند، بهترين هتل قم را در اختيار آنها قرار داديم و اتوبوس خود را به آنها داديم.

وي افزود: در پايان هم رئيس هئيت مديره باشگاه صبا به بدرقه آنها رفت و برايشان قاليچه برد، همه چيز فراهم بود و آنها خيلي تشکر هم کردند اما از شعار خليج فارس ناراحت شدند و اين مسائل را به وجود آوردند. سرپرست آنها هم عنوان کرده بود که از سردادن اين شعار ناراحت هستند.

مديرعامل باشگاه صبا در مورد مصاحبه محسن بيات عليه کادر فني اين تيم گفت: صد در صد با بيات برخورد مي‌کنيم وقتي بازيکني در اين شرايط قرار مي‌گيرد هر چه دوست دارد مي‌گويد، از اين حرف‌ها بازيکنان زياد مي‌زنند اما خود صمد به اين مسائل رسيدگي خواهد کرد.بيات هم فعلا در تمرينات حاضر نخواهد شد.

وي درباره مشکلات مالي صبا يادآور شد: فردا و پس فردا قرارداد بازيکنان پرداخت خواهد شد، رئيس هئيت مديره باشگاه در تمرينات حاضر شده و با بازيکنان در مورد اين مسائل صحبت کرده است، مشکل خاصي در اين مورد نيست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ