رونالدو:مي‌خواهم بهترين گلزن تاريخ رئال شوم
تاريخ : سه شنبه 24 بهمن 1391برچسب:, | 14:16 | نویسنده : Amir

ستاره پرتغالي رئال‌مادريد اعلام کرد که مي‌خواهد به بهترين گلزن تاريخ رئال‌مادريد تبديل شود. اظهارنظري که اميدواري هواداران مادريدي را براي تمديد قرارداد ستاره خود بيشتر کرده است.


کريستيانو رونالدو با سه گلي که برابر سويا به ثمر رساند، تعداد گل‌هاي خود را با پيراهن رئال‌مادريد به عدد 183 رساند و ششمين گلزن تاريخ کهکشاني‌ها شناخته شد. او در گفت‌وگويي که با سايت رسمي باشگاهش داشت، اعلام کرد، مي‌خواهد به گلزن نخست تمام ادوار تيمش تبديل شود.

به گزارش ايسنا،رونالدو که فصل پرفراز و نشيبي را با رئال پشت سر مي‌گذارد، گفت: مي‌خواهم همه را پشت سر‌ بگذارم و به نفر اول تبديل شوم. از رکوردشکني خوشحالم. اميدوارم اين کار تداوم داشته باشد. برايم افتخار بزرگي است که در اين مدت کوتاه نام خود را در ميان اسطوره‌هاي رئال جاي داده‌ام.

بهترين بازيکن جهان در سال 2008 با بهترين گلزنان تاريخ رئال‌مادريد در سانتياگو برنابئو عکس يادگاري گرفت: "حضور در کنار اين ستاره‌ها مرا غرق در شادي مي‌کند. تمام رکوردها براي شکستن به وجود مي‌آيند. قرار نيست حتما من اين رکوردها را جابه‌جا کنم. اين حق همه بازيکنان است.

"خنتو" در 605 بازي که در ترکيب رئال به ميدان رفت، 183 گل به ثمر رساند و نامش را به عنوان يکي از شش گلزن تاريخ کهکشاني‌ها ثبت کرد. وي اين‌گونه به ستايش از کريستيانو رونالدو پرداخت: او يکي از پديده‌هاي جهان فوتبال و بازيکني تکرارنشدني است. اي کاش جوان مي‌شدم تا در کنار او بازي کنم.

"پيري"، ديگر گلزن افسانه‌اي سپيدپوشان هم به ستايش از رونالدو پرداخت و گفت: "رونالدو تنها بازيکن کامل جهان است. او قوي‌بنيه و سريع است و در توپ‌هاي هوايي فوق‌العاده ظاهر مي‌شود. رونالدو شوت‌هاي موشک‌واري را به طرف دروازه حريفان روانه مي‌کند. او در کارهاي دفاعي هم به تيمش کمک مي‌کند و مدام در حال رفت‌وآمد در زمين بازي است."

آمانسيو" از ديگر گلزنان برتر تاريخ رئال مادريد هم عنوان کرد: "رونالدو نيروي حيرت‌انگيزي دارد. شکستن رقم دي‌استفانو توسط او مرا شگفت‌زده نخواهد کرد؛ چرا که توانايي‌اش را دارد."

بهترين گلزن رئال‌مادريد رائول‌ گونزالس است. مهاجم کنوني السد قطر در 16 فصلي که با پيراهن رئال‌مادريد به ميدان رفت، 323 گل را به ثمر رساند. بعد از رائول دي‌استفانو با زدن 307 گل در 396 بازي دومين گلزن تاريخ کهشاني‌هاست. کريستيانو رونالدو در سال 2009 براي نخستين بار با پيراهن رئال به ميدان رفت. او در 183 بازي که براي اين تيم انجام داده، 179 گل به ثمر رسانده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ