برد يووه و پاري‌سن‌ژرمن در شب ناکامي ميزبانان
تاريخ : چهار شنبه 25 بهمن 1391برچسب:, | 12:36 | نویسنده : Amir

تيم‌هاي فوتبال يوونتوس و پاري‌سن‌ژرمن در يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا برابر ميزبانان خود به پيروزي رسيدند.


در دور رفت از مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا دو بازي از ساعت 11:15 به طور همزمان برگزار شد که در مهم‌ترين ديدار تيم فوتبال سلتيک گلاسکو اسکاتلند در استاديوم سلتيک پارک شهر گلاسکو ميزبان يوونتوس ايتاليا بود که اين بازي در نهايت با نتيجه 3 بر صفر به سود يوونتوس به پايان رسيد.

در اين بازي و از همان ابتداي شروع مسابقه اين سلتيک بود که دو حمله خطرناک را روي دروازه يووه تدارک ديد اما برخلاف جريان بازي اين بانوي پير ايتاليا بود که روي ضدحمله و با ضربه ماتري در دقيقه 3 به گل رسيد. نيمه اول با همين نتيجه پايان يافت.

 

در نيمه دوم باز هم يوونتوس بود که توسط مارکيسيو در دقيقه 77 به گل دوم رسيد و ووچينيچ در دقيقه 83 با گل خود اميدهاي سلتيک را به طور کامل نقش بر آب کرد. در نهايت هم بازي با نتيجه 3 بر صفر به سود يووه به پايان رسيد.

در ديگر بازي ديشب نيز پاري‌سن ژرمن مهمان والنسيا در مستايا بود که اين بازي هم با نتيجه 2 بر يک به سود پاري‌سن ژرمن خاتمه يافت.

لاوتزي در دقيقه 10 توانست فرانسوي‌ها را يک بر صفر پيش اندازد و در دقيقه 43 پاستوره اختلاف را 2 برابر کرد. اما در نيمه دوم والنسيا يکي از گل‌ها را در دقيقه 90 توسط رامي جبران کرد. نکته جالب در اين بازي اخراج ابراهيموويچ در دقيقه 90 بود.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ