جريمه اينتر به علت توهين هواداران به بالوتلي
تاريخ : چهار شنبه 25 بهمن 1391برچسب:, | 12:52 | نویسنده : Amir

کميته‌ انضباطي فدراسيون فوتبال ايتاليا باشگاه اينتر را به علت توهين نژاد پرستانه هواداران اين تيم با بالوتلي 15 هزار يورو جريمه کرد.

ماريو بالوتلي، مهاجم جنجالي سابق منچسترسيتي پس از کش و قوس‌هاي زياد سرانجام از اين تيم جدا و به ميلان پيوست. تصميمي که خشم هواداران اينتر تيم سابق سوپر ماريو را برانگيخت.

هواداران اينتر در ديدار يکشنبه شب برابر کيه‌وو عليه بالوتلي شعارهاي نژاد پرستانه سر دادند و خشم خود را از پيوستن او به ميلان اعلام کردند.

کميته‌ انضباطي فوتبال ايتاليا پس از توهين نژاد پرستانه به بالوتلي دست به کار شد و باشگاه اينتر را 15 هزار يورو جريمه کرد.

اينتر در هفته‌ بيست و ششم رقابت‌هاي سري A يکشنبه 24 فوريه در جوزپه مه آستا، ميزبان ميلان است ديداري که مي‌تواند با توجه به حضور سوپر ماريو آبستن حوادث زيادي باشد.

ماسيمو موراتي، رييس باشگاه اينتر ابراز اميدواري کرد که ديگر به کسي توهين نژاد پرستانه نشود: واقعا متاسفم. اميدوارم که ديگر هيچ گاه شاهد سر دادن چنين شعارهايي در سري A نباشيم و به کسي توهين نشود.

ماريو بالوتلي در ديدار برابر کالياري در حالي که تيمش تا دقايق پاياني با يک گل عقب بود، موفق شد گل تساوي را به ثمر برساند، او در ديدار برابر اودينزه هم هر دو گل روسنري را به ثمر رساند.

ميلان در جدول رده‌بندي با 41 امتياز در رده پنجم قرار دارد،‌ اين در حالي است که اينتر با دو امتياز بيشتر در رده چهارم است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ