پدرو نام بازيکن مد نظر روسل را فاش کرد
تاريخ : چهار شنبه 25 بهمن 1391برچسب:, | 12:54 | نویسنده : Amir

مهاجم بارسلونا به تمجيد از مدافع مياني رئال مادريد پرداخت و او را يکي از بهترين‌هاي اين پست دانست.


پدرو رودريگوئز در شب رونمايي از کفش‌هاي نايک جديدش به تمجيد از يکي از بازيکنان رئال مادريد پرداخت و گفت: سرخيو راموس بسيار قوي و سريع است؛ حرکت پا به توپ خوبي دارد و يکي از بهترين مدافعان مياني دنيا است.

بازيکن اسپانيايي در خصوص عملکرد اخير بارسلونا نيز اظهار داشت: واقعا مي‌خواهيم کار بزرگي انجام دهيم و دوباره سالي پر از موفقيت داشته باشيم اما بايد گام به گام جلو برويم.

وي درباره زمان بازي‌ ال‌کلاسيکو (شنبه ساعت 4 بعدازظهر به وقت محلي) نيزگفت: اين ساعت از ساعت 12 ظهر بدتر است زيرا زماني ميان ساعت ناهار و خواب بعدازظهر است اما مجبوريم بازي در اين ساعت را هم تجربه کنيم.

پدرو که توانست در تيم ملي اسپانيا نيز گلزني کند افزود: ويسنته دل بوسکه مرا باور دارد. اميدوارم همچنان در تيم بازي کنم و بتوانم گل‌هاي بيشتري با بارسا بزنم. آسوده و خوشحالم زيرا حس مي‌کنم در موفقيت تيم سهيم هستم.

وي در خصوص شايعاتي پيرامون مسي، آربلوا و کارانکا نيز خاطرنشان کرد: مسي هميشه کارش را در زمين مسابقه انجام مي‌دهد. نمي‌خواهم چيز بيشتري در اين باره بگويم. او هميشه خارج از زمين مسابقه جدي است و توجهي به رفتار ديگران با او در زمين ندارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ