بزرگترين بازي ليگ قهرمانان از نگاه فرگوسن
تاريخ : چهار شنبه 25 بهمن 1391برچسب:, | 13:10 | نویسنده : Amir

آلکس فرگوسن در کنفرانس خبري خود قبل از بازي با رئال مادريد گفت: ‌اين بازي بي ترديد بزرگترين بازي در ليگ قهرمانان است.

فرگوسن در توصيف بازي دو غول فوتبال جهان در بازي چهارشنبه گفت: اين بازي قطعا بازي فوق العاده اي از کار در خواهد آمد و حتي از بازي با بارسلونا نيز زيباتر خواهد بود.

فرگوسن در اين باره گفت: ‌بازي چهارشنبه مصاف دو تيم بزرگ فوتبال جهان است. به نظرم اين ديدار از بازي يونايتد و بارسلونا نيز بهتر خواهد بود. افتخارات و پيشينه دو تيم نشان مي دهد که بازي ويژه اي خواهد بود. دو تيم شباهت هاي زيادي با هم دارند که باعث مي شود نبرد آنها در ليگ قهرمانان اروپا بزرگترين بازي تاريخ ليگ قهرمانان اروپا شود.

فرگوسن درباره شاگرد سابق خود رونالدو گفت: مطمئنا وقتي رونالدو به اولترافورد بيايد با استقبال رويايي روبرو خواهد شد چون رونالدو براي ما بازيکن فوق العاده خوب و ويژه اي بود اما اين اتفاق با سوت داور مسابقه قطع خواهد شد و سپس هواداران تيم يونايتد را تشويق خواهد کرد.

سرمربي منچستر درپايان گفت: ‌اگر بتوانيم در اين ديدار با يک نتيجه خوب به انگليس برگرديم آن وقت احتمالات زيادي به وجود خواهد آمد. به نظرم شانس بالايي براي گلزني در برنابئو داريم. اگر بتوانيم در برنابئو عملکرد خوبي داشته باشيم و نتيجه خوبي بگيريم، مي توانيم در اولدترافورد راحت تر بازي کنيم و به پيروزي برسيم.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ