نبوغ رونالدو يا فان‌پرسي برنده را تعيين مي‌کند
تاريخ : چهار شنبه 25 بهمن 1391برچسب:, | 13:15 | نویسنده : Amir

اسطوره سابق منچستريونايتد معتقد است که نبوغ ستاره‌هاي دو تيم رئال مادريد و شياطين سرخ برنده ديدار آنها در ليگ قهرمانان اروپا را تعيين خواهد کرد.


سولسشائر اولين گام‌هايش را در مولده نروژ براي تبديل شدن به يک مربي برمي‌دارد اما هنوز مثل يک «قاتل با چهره‌اي کودکانه» به نظر مي‌رسد که حريفان به خاطر توانايي او در گل زدن چنين اسمي را براي او انتخاب کرده‌اند.

به گزارش فارس،سولسشائر در آستانه ديدار رئال و منچستر اظهار داشت: سرالکس فرگوسن هرگز بازنشسته نمي‌شود. کسب افتخارات باعث ادامه فعاليت وي مي‌شود. هرچند او 71 سال دارد، مي‌تواند تا 75 سالگي به مربيگري ادامه دهد. تقريبا تمام چيزهايي که مي‌دانم را از فرگوسن آموخته‌ام. هر دوي ما به خودمان باور داريم؛ هميشه مي‌خواهيم برنده شويم و روي بازيکنان جوان و سختکوش سرمايه‌گذاري مي‌کنيم. هرچه رقابت بزرگ‌تر باشد، فرگوسن نتيجه بهتري از آن مي‌گيرد.

وي ادامه داد: مي‌خواهم منچستريونايتد برنده شود اما براي اولين بار واقعا نمي‌دانم چه اتفاقي خواهد افتاد. دوست دارم با هت‌تريک رونالدو بازي با نتيجه 4 بر 3 به سود منچستر تمام شود. او 17 ساله بود که به منچستر آمد و بازيکن فوق‌العاده‌اي بود. مرد شدن او را تماشا کردم. اگر مي‌توانستم فقط يک بازيکن را به خدمت بگيرم، رونالدو را جذب مي‌کردم. مسي هم فوق‌العاده است اما من رونالدو را مي‌خريدم.

بازيکن نروژي سابق منچستريونايتد خاطرنشان کرد: هر دو سرمربي به خوبي يکديگر را مي‌شناسند و سطح بازي دو تيم تقريبا برابر است. من فکر مي‌کنم برنده بازي دو تيم در يک لحظه روي نبوغ رونالدو يا فان‌پرسي مشخص خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ