کري خواني مورينيو پيش از ديدار با منچستر
تاريخ : چهار شنبه 25 بهمن 1391برچسب:, | 13:19 | نویسنده : Amir

ژوزه مورينيو در کنفرانس خبري قبل از بازي حساس تيمش برابر منچستر يونايتد در ليگ قهرمانان اروپا گفت: بدون کسب سومين قهرماني خودش در ليگ قهرمانان اروپا از فوتبال نخواهد رفت.

سرمربي رئال مادريد در کنفرانس خبري خود قبل از بازي با شياطين سرخ در ليگ قهرمانان گفت: ما امسال سوپر جام را گرفتيم، ليگ را از دست داديم و در ليگ قهرمانان اروپا بايد قهرمان شويم. اين مسئله بودن يا نبودن براي ما است. بايد تا انتهاي فصل منتظر بمانيم و بعد درباره عملکردمان بحث کنيم . اکنون بايد راه خود را ادامه دهيم. اگر امسال قهرمان نشويم فاجعه اي رخ نداده است. باشگاه هاي بزرگي هستند که قهرمان نشدند و نمي شوند. من و مادريد هر دو خوشبخت هستيم. مادريد ميخواهد دهمين قهرماني را در اروپا کسب کند و من مي خواهم سومين قهرماني خودم را کسب کنم. من در کارم اعتماد به نفس دارم و تا زمانيکه سومين قهرماني را در اروپا کسب نکنم از فوتبال کنار نمي روم.

آقاي خاص درباره بازي چهارشنبه تيمش ادامه داد: اين بازي بزرگترين بازي اين مرحله است. به نظرم تعداد زياد خبرنگاران و عکاساني که در کنفرانس خبري است خود مي تواند گويا باشد که اين بازي چقدر بازي مهمي است. من با فرهنگ فوتبال انگليس آشنا هستم . سبک بازي فرگوسن را مي دانم. آنها مي خواهند بازي زيبايي را انجام دهند.

مورينيو درباره وجود بحران در رئال با عصبانيت گفت : بحران؟‌ شما بحران ميبينيد؟ بگذاريد راحت کنفرانس خبري خودم را تمام کنم آن وقت هر طور که خواستي براي مخاطبان روزنامه ات از وجود بحران در تيم بنويس. وقتي با همکارانت سر ميز شام هستيد بهتر خواهيد فهميد که در رئال مادريد بحران است. فردا نشان خواهيم داد . فردا بازي را ببين تا جواب سوالت را بگيري.

آقاي خاص در ادامه درباره پانزدهمين رويارويي خودش با منچستر يونايتد و فرگوسن گفت:‌ باز هم تکرار مي کنم که اين براي من يک افتخار است که با منچستر يونايتد بازي مي کنيم. آنها تيم بزرگي هستند. بازيکنان بزرگ و مربي بزرگ و در نهايت تيم بزرگ. 9 سال قبل براي اولين بار با آنها روبرو شدم. همه چيز را به ياد مي آورم. خاطرات تلخ و شيريني از بازي با آنها دارم. اميدوارم بازي ما با منچستر يونايتد در اولدترافورد آخرين بازي ما در اين بازي ها نباشد.

آقاي خاص در پايان گفت :عاشق بازي هاي بزرگ هستم. همه بازيکنان مي خواهند در چنين بازي هايي بازي کنند. اميدوارم بازي خوبي ارائه بدهيم و تمام فوتبالدوستان از ديدن اين بازي لذت ببرند.





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ