شيث : آماده‌ام در کوه و بيابان هم بازي کنم
تاريخ : چهار شنبه 25 بهمن 1391برچسب:, | 13:39 | نویسنده : Amir

کاپيتان تيم فوتبال شهرداري تبريز گفت: تيمي که ادعاي ليگ برتري شدن دارد، بايد تمام شرايط را تجربه کند. الان در زمين چمن مصنوعي بازي مي‌کنيم و اگر لازم باشد در کوه و بيابان هم توپ مي‌زنيم.

شيث رضايي درباره بازي هفته‌ي گذشته مقابل مس رفسنجان اظهار کرد: بازي کيفيت بسيار بالايي داشت و هر دو تيم براي کسب سه امتياز پا به ميدان گذاشته بودند. خوشحالم که توانستيم در دقيقه‌ي 86 نتيجه را به نفع خودمان برگردانيم و پيروز از زمين مسابقه خارج شويم.

وي افزود: ما به ليگ برتري شدن فکر نمي‌کنيم، بلکه ايمان و يقين داريم که شانس اول صعود به ليگ برتر هستيم.

به گزارش ايسنا ، رضايي درباره‌ي بازي حساس پيش‌رو با تيم شهرداري ياسوج بيان کرد: شهرداري ياسوج تيم خوب و پرقدرتي است، اما ما محکوم به برد هستيم. ان‌شاءالله با کسب سه امتياز اين ديدار به صدر جدول مي رسيم.

مدافع سابق پرسپوليس درباره‌ي نحوه استقبال مردم تبريز از اين تيم گفت: تيم اول تبريز تراکتور است. اگر بازي‌هاي ما با زمان ديدارهاي تراکتور تطابق زماني نداشته باشد، جمعيت خوبي به ورزشگاه مي‌آيند. از هواداران شهرداري تشکر مي‌کنم که به خوبي ما را حمايت کردند. در بازي‌هاي آينده هم بيايند و تيم محبوب خود را تنها نگذارند.

رضايي درباره چمن مصنوعي ورزشگاه شهرداري گفت: تيمي که ادعاي ليگ برتري شدن دارد، بايد تمام شرايط را تجربه کند. الان در زمين چمن مصنوعي بازي مي‌کنيم و اگر لازم باشد در کوه و بيابان هم توپ مي‌زنيم.

کاپيتان شهرداري در پايان سخنانش به مدت قرار داد خود اشاره کرد و گفت: قرارداد من سه ساله است و دو سال ديگر در خدمت اين تيم هستم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ