ديدار پرسپوليس و ميلان هنوز در حد مذاکره
تاريخ : چهار شنبه 25 بهمن 1391برچسب:, | 13:43 | نویسنده : Amir

مديرعامل باشگاه پرسپوليس جزئيات نشست با رئيس فدراسيون فوتبال ايتاليا، مذاکرات جديد با باشگاه ميلان ايتاليا، برگزاري احتمالي ديدار ستارگان پرسپوليس و ميلان و همکاري رسمي با اين باشگاه در رده‌هاي پايه و آکادمي فوتبال تشريح کرد.


محمد رويانيان در همين رابطه اظهار کرد: با توجه به سفري که به ميلان و مذاکراتي که با گالياني و ديگر مديران باشگاه داشتيم و صحبت‌هاي صورت گرفته در جريان سفر فرانکو باره‌سي به ايران، فصل تازه‌اي در پرسپوليس در حال شکل‌گيري است که در جريان آن تلاش مي‌کنيم بين دو باشگاه پرسپوليس و ميلان همکاري‌هاي گوناگوني در حوزه‌هاي مختلف شکل بگيرد.

به گزارش ايسنا، وي ادامه داد: مذاکرات در حال انجام است و به زودي به مرحله اجرا خواهد رسيد. از جمله مواردي که در اين مذاکرات بررسي مي‌شود، همکاري رسمي آکادمي‌هاي فوتبال دو باشگاه است. به طور حتم آ.ث.ميلان به عنوان باشگاهي پيشرو در فوتبال دنيا تجارب بسياري در اين زمينه دارد. از سوي ديگر از اهداف باشگاه پرسپوليس انجام اقدامات زيربنايي است که توسعه آکادمي فوتبال جزو آن خواهد بود.

مديرعامل پرسپوليس تصريح کرد: در همين ارتباط برخي از مديران ارشد باشگاه ميلان آمادگي خود براي سفر به تهران و انجام مذاکرات را به ما اعلام داشته‌اند. بر اين اساس، سفر اين گروه در زماني که مشخص خواهد شد صورت مي‌گيرد.

رويانيان درباره احتمال انجام بازي پرسپوليس با ستارگان ميلان گفت: تيم پيشکسوتان ميلان متشکل از ستاره‌هاي سابق اين تيم که اکثر آنها از بازيکنان يک دهه اخير اين باشگاه و تيم‌هاي مطرح جهان هستند حاضر شده‌اند سفري به تهران داشته باشند. اين موضوع در حال مذاکره است و در صورت توافق نهايي رسمي مي‌شود.

محمد رويانيان درباره ملاقات با رئيس فدراسيون فوتبال ايتاليا افزود: رئيس فدراسيون فوتبال ايتاليا پيرو ملاقات و مذاکراتي که با آقاي مارکو برولي نايب فدراسيون فوتبال ايتاليا داشتيم و به منظور توسعه همکاري‌ها به صورت کتبي و رسمي از بنده و مديران باشگاه پرسپوليس براي انجام سفر مجدد به ايتاليا دعوت کردند. اين دعوت به منظور مذاکرات تکميلي با ايشان و براي انجام همکاري‌ها صورت گرفته است که برنامه اين سفر در آينده مشخص خواهد شد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ