گزارش تمرين آبي‌پوشان
تاريخ : چهار شنبه 25 بهمن 1391برچسب:, | 18:11 | نویسنده : Amir

سرمربي تيم استقلال به همراه کاپيتان اين تيم در حاشيه تمرين امروز جلسه‌اي 15 دقيقه‌اي برگزار کردند.

 

تيم استقلال آخرين تمرين سنگين خود را قبل از ديدار با فجر شهيد سپاسي از ساعت 15 امروز در کمپ زنده‌ياد حجازي برگزار کرد.

به گزارش فارس،در تمرين امروز آبي‌پوشان تمامي بازيکنان حضور داشتند ضمن آنکه امير قلعه‌نويي در کنار زمين حضور داشت و برنامه‌هاي تاکتيکي را زيرنظر گرفت.

وي در ابتداي تمرين حدود 15 دقيقه با بازيکنان تيم استقلال صحبت کرده و از آنها خواست تا در ديدار مقابل فجر شهيد سپاسي تمام تلاش خود را انجام دهد.

*قبل از شروع تمرين تعدادي از طرفداران استقلال و بازيکنان تيم کارگري از استان خوزستان به کمپ استقلال آمده بودند و در کنار سرمربي اين تيم عکس يادگاري گرفتند.

* هنگامي که هنوز کارهاي تاکتيکي آبي‌پوشان شروع نشده بود اعضاي کادر پزشکي تيم استقلال کاتالوگ‌هايي را در خصوص داروهاي ممنوعه و ضد دوپينگ ميان بازيکنان پخش کردند. اين بروشور‌ها توسط فدراسيون پزشکي _ ورزشي تهيه شده و در اختيار بازيکنان فوتبال قرار مي‌گيرد.

* هنگامي که فرهاد مجيدي وارد کمپ استقلال شد با درخواست يک کودک خردسال براي عکس يادگاري گرفتن روبرو شد که وي از شيرين‌زباني اين کودک خوشش آمده بود و پس از گرفتن عکس او را به داخل زمين برد و از اين کودک خواست تا در زمين چمن با توپ بازي کند.

* دکتر نوروزي، ميرشاد ماجدي، شاهرخ بياني، سيروس دين‌محمدي و مهدي فنوني‌زاده حاضران تمرين امروز تيم استقلال بودند.

* به هنگام آغاز تمرين باد شديدي در حال وزيدن بود که برخي از بازيکنان را در زدن ضربات دچار مشکل مي‌کرد.

* حدود50 نفر از طرفداران تيم استقلال در تمرين آبي‌پوشان حضور داشتند.

* علي حمودي به همراه برادر‌زاده خود در محل تمرين حاضر شده بود در حاليکه حدود 20 دقيقه از تمرين آبي‌پوشان گذشته بود سرمربي تيم استقلال فرهاد مجيدي را کنار کشيد و حدود 15 دقيقه با اين بازيکن در خصوص آخرين وضعيت خود و همچنين شرايط تيم صحبت کرد.

* دويدن دور زمين، کارهاي ترکيبي در گروه‌هاي 4 و 2 نفره شوت به سمت دروازه و فوتبال درون‌تيمي برنامه‌هاي تمرين امروز آبي‌پوشان را تشکيل مي‌داد.

* تمرينات تيم استقلال فردا ساعت 10:30پيگيري مي‌شود و آبي‌پوشان پس از صرف ناهار با پرواز ساعت 13:50 راهي شهر شيراز خواهند شد. فرهاد مجيدي به دليل 3 اخطاره بودن در اين سفر آبي‌پوشان را همراهي نخواهد کرد. اعضاي تيم استقلال قرار است فردا در هتل چمران مستقر شوند.

* ديدار تيم‌هاي فجر سپاسي و استقلال از ساعت 14.30 روز جمعه در ورزشگاه حافظيه شيراز برگزار خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ