پرسپوليس برد و به رده ششم رسيد
تاريخ : چهار شنبه 25 بهمن 1391برچسب:, | 18:44 | نویسنده : Amir

پرسپوليس با پيروزي برابر گهر با 5 پله صعود به رده ششم جدول رده‌بندي ليگ برتر صعود کرد.

پرسپوليس در شرايطي که مدت‌ها در رده يازدهم جدول حضور داشت، به لطف پيروزي 3 بر 2 برابر گهر به رتبه ششم جدول صعود کرد.

ابتدا غلامرضا رضايي در دقيقه 18 پرسپوليس را پيش انداخت و نيمه نخست با همين نتيجه به پايان رسيد اما با شروع نيمه دوم دورودي‌ها نمايشي توفاني ارائه کردند و موفق شدند در کمتر از 15 دقيقه دو گل وارد دروازه پرسپوليس کنند. ابتدا حامد پورعمراني در دقيقه 47 و سپس در دقيقه 56 مجيد خميس دروازه‌ پرسپوليس را باز کردند.

پس از پيش افتادن گهر، بازيکنان پرسپوليس با حضور هادي نوروزي تهاجمي‌تر شدند و حملاتي را روي دروازه گهر تدارک ديدند که در يکي از اين حمله‌ها هادي نوروزي که با وجود حضور محمد نوري بازوبند کاپيتاني را پس از ورودش به ميدان بر بازو بسته بود توانست در دقيقه 70 گل تساوي را وارد دروازه پرسپوليس کند.

در ادامه بازيکنان پرسپوليس باز هم بر روي دروازه گهر حملاتي را تدارک ديدند و موفق شدند در دقيقه 89 توسط پروويچ که به عنوان بازيکن ذخيره وارد ميدان شده بود، به گل سوم دست يابند تا تعويض‌هاي يحيي گل‌محمدي به داد پرسپوليس برسد.

در ادامه و در شرايطي که بازيکنان گهر به اميد به ثمر رساندن گل تساوي بر روي دروازه پرسپوليس حمله کرده بودند در ضد حمله‌ هادي نوروزي با آرش مهربان تک به تک شد و خطاي دروازه‌بان گهر باعث شد تا بخشي‌زاده در سوتش به نشانه پنالتي بدمد. حسين ماهيني پس از اعلام خطاي پنالتي پشت توپ قرار گرفت اما ضربه‌اش با ديرک دروازه برخورد کرد تا پرسپوليس از رسيدن به گل چهارم محروم شود.

پرسپوليس با اين پيروزي 35 امتيازي شد و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به صباي قم به رتبه ششم جدول رده‌بندي صعود کرد.





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ