توقف رئال در برنابئو و دورتموند در دونتسک
تاريخ : پنج شنبه 26 بهمن 1391برچسب:, | 8:37 | نویسنده : Amir

تيم‌هاي فوتبال رئال مادريد و منچستر در ديداري حساس به تساوي رسيدند.

 

در ادامه مسابقات دور رفت يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا دو بازي مهم به صورت همزمان از ساعت 11:15 شروع شد که در مهم‌ترين ديدار شياطين سرخ در ورزشگاه مملو از تماشاگر سانتياگو برنابئو مهمان قوهاي سپيد مادريد بودند که اين بازي در نهايت با نتيجه يک بر يک مساوي خاتمه يافت.

رئال مادريد که از همان ابتداي بازي روي دروازه منچستر فشار مي‌آورد در دقيقه ششم اولين موقعيت خطرناک بازي را خلق کرد و شوت زيباي کوئنترائو با بدشانسي به تير دروازه برخورد کرد.

در دقيقه نوزدهم منچستريونايتد توسط دني ولبک روي سانتر از کرنر و در اولين موقعيت خطرناک خود به گل رسيد، اين اولين گل ولبک در ليگ قهرمانان بود که آن را در ديداري حساس به ثمر رساند.




در دقيقه 30 رونالدو در اولين بازي مقابل منچستريونايتد پس از انتقالش از اين تيم به رئال مادريد، توانست روي سانتر دي‌ماريا و با ضربه سر گل بزند تا بازي يک بر يک مساوي شود، نکته جالب خوشحالي نکردن رونالدو پس از زدن گل بود. اين هفتمين گل رونالدو در اين فصل ليگ قهرمانان بود.




دقيقه 35 ولبگ مي‌توانست گل دوم خود و منچستر را بزند که با بدشانسي توپ با فاصله کمي از کنار دروازه رئال عبور کرد. نيمه اول نيز با همين نتيجه يک بر يک به پايان رسيد.

در نيمه دوم نيز اولين موقعيت خطرناک را رئال مادريد به وجود آورد که با واکنش زيباي دخيا دروازه‌بان منچستر توپ از روي خط دروازه بيرون کشيده شد. دقيقه 70 منچستر در تيرک دروازه هم با رئال مساوي کرد و اين بار ضربه سنگين فن‌پرسي به تير دروازه رئال برخورد کرد و همان توپ در ادامه باز هم در شرايط تک به تک به فن‌پرسي رسيد اما اين مهاجم نتوانست اين موقعيت صد درصد را به گل تبديل کند.

در بازي ديگر نيز در اوکراين، تيم فوتبال شاختار دونتسک در ورزشگاه دونباس آره‌نا پذيراي بورسيا دورتموند بود که اين بازي در پايان با نتيجه 2 بر 2 مساوي به پايان رسيد.

گل اول اين بازي در دقيقه 31 توسط سرنا براي شاختار به ثمر رسيد تا اوکرايني‌ها اميدوار به پيروزي در اين ديدار باشند اما لواندوفسکي در دقيقه 41 گل مساوي را به ثمر رساند تا نيمه اول با نتيجه مساوي يک بر يک خاتمه يابد.

در نيمه دوم نيز شاختار در دقيقه 68 توسط کاستا به گل دوم رسيد، اما باز هم دورتموند توسط هوملس در دقيقه 87 به گل تساوي دست يافت.




اين بازي همچنين تحت‌الشعاع خبر سانحه هوايي اوکراين بود که ساعاتي پيش از مسابقه رخ داد و طي آن 3 نفر کشته شدند و گفته مي‌شد که چند تن از هواداران دو تيم نيز از مسافران اين هواپيما بوده‌اند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ