مي‌توانيم در اولدترافورد بيش از يک گل بزنيم
تاريخ : پنج شنبه 26 بهمن 1391برچسب:, | 10:3 | نویسنده : Amir

سرمربي پرتغالي رئال مادريد پس از تساوي خانگي تيمش مقابل منچستر يونايتد در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان اروپا معتقد است که شاگردانش مي‌توانند در بازي برگشت بيش از يک گل به ثمر برسانند.

ژوزه مورينيو پس از تساوي يک بر يک تيمش مقابل منچستر يونايتد در مرحله يک‌هشتم ليگ قهرمانان اروپا در سانتياگو برنابئو مطمئن است که رئال مادريد مي‌تواند بيش از يک گل در اولدترافورد به ثمر برساند.

به گزارش فارس،وي در اين باره اظهار داشت: در بازي برگشت آزادي بيشتري وجود دارد. فکر مي‌کنم برنده در دقيقه پاياني مسابقه مشخص مي‌شود. اين يک مسابقه 50-50 است. تساوي يک بر يک نتيجه بدي نيست و ما مي‌توانيم در خانه آنها گل‌هاي بيشتري بزنيم.

سرمربي پرتغالي مادريد ادامه داد: فکر مي‌کنم بازيکنانم تمام تلاش خود را انجام دادند. ما کارمان را با قدرت شروع کرديم و مسابقه سختي داشتيم. فرصت خوبي براي گلزني داشتيم که توپ به تير دروازه اصابت کرد و وقتي آنها براي اولين بار وارد نيمه زمين ما شدند، بدون اينکه موقعيت خاصي داشته باشند توانستند گلزني کنند و اين شرايط سختي براي بازيکنان بود.

وي خاطرنشان کرد: مي‌توانيم در بازي برگشت گل‌هاي بيشتري بزنيم. آنها در نيمه دوم 2 فرصت بسيار خوب داشتنند اما نتوانستند از آن استفاده کنند زيرا ما بازي را در دست داشتيم. اينجا ليگ قهرمانان است؛ اين رقابت‌ها به صورت رفت و برگشت انجام مي‌شود و من فکر مي‌کنم آنها کارشان را خوب انجام دادند.

مورينيو تأکيد کرد: اين مسابقه چيز جديدي نبود و شگفت‌زده نشديم. نه از مسابقه و نه از نتيجه تعجبي نکرديم. اين چيزي بود که من منتظرش بودم زيرا در دور برگشت آزادي بيشتري خواهيم داشت و من فکر مي‌کنم برنده مي‌تواند در دقيقه پاياني مشخص شود.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ