احمدزاده: با تمام قوا مقابل فولاد قرار مي‌گيريم
تاريخ : جمعه 27 بهمن 1391برچسب:, | 9:43 | نویسنده : Amir

سرمربي تيم فوتبال ملوان در کنفرانس خبري پيش از بازي مقابل فولاد خوزستان گفت: با توجه به آمادگي تيم با تمام قوا در برابر فولاد قرار خواهيم گرفت.


محمد احمد زاده شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران با بيان اينکه خوشبختانه بازيکن محروم يا مصدوم نداريم، افزود: کادر پزشکي خيلي خوبي داريم که در کمترين زمان مصدومان را به تيم برمي گردانند.

وي با تاکيد بر اينکه بازيکنان هفته بسيار خوبي را پشت سر گذاشتند و پرانرژي بودند، خاطرنشان کرد: برخورد خوب هواداران فهيم ملوان که فوتبال را مي فهمند بعد از بازي با تراکتور موجب شد بازيکنان با انگيزه و روحيه در تمرينات حاضر شوند .

سرمربي ملوان گفت: روحيه خوب بازيکنان موجب شد که آنچه مد نظر داريم به بازيکنان انتقال دهيم و در تمرينان شاهد بوديم که بچه ها موارد را خوب درک کرده اند.

وي تاکيد کرد: با همه اين ها ، به طور قطع به حمايت هواداران همچون گذشته بسيار نيازمنديم.

احمد زاده خاطرنشان کرد: فولاد خوزستان تيم خوبي است که روي نوار پيروزي قرار دارد ولي ما به موفقيت و کسب سه امتياز اين بازي براي حفظ خودمان در رقابت هاي صدر جدول و کسب شرايط بهتر در هفته هاي اينده فکر مي کنيم .

وي تصريح کرد : در بعضي بازي ها هواداران از قبل فکر مي کنند تيم برنده است و اين توقع، به تيم انتقال پيدا کرده و موجب استرس بازيکنان مي شود.

به گفته وي اگر اين انتظار از 90 دقيقه بازي باشد شايد کمک کند ولي اگر تماشاچيان در دقايق اول انتظار موفقيت داشته باشند مي تواند روي عملکرد بازيکنان تاثير منفي بگذارد.

سرمربي تيم ملوان اظهار کرد: گرچه حق هواداران است خواسته هايشان را عنوان کنند و وظيفه ما است که خواسته هايشان را براورده کنيم اما وقتي آرامش بازيکنان بيشتر باشد هم بازي زيباتري ارائه مي دهند و هم آسان تر به نتيجه مي رسيم

احمد زاده خاطرنشان کرد : مي کوشيم هم روي نيمکت با هدايت درست بچه ها و هم با ارائه بازي خوب در ميدان به موفقيت دست يابيم .

وي يادآور شد: به هر حال بازي سختي در پيش داريم چرا که تيم فولاد از موفقيت هاي اخيرش روحيه بدست اورده ولي بايد تاکيد کنم که بازي در انزلي براي هيچ تيمي آسان نيست.

احمدزاده افزود: بايد در ضربات آخر بيشتر کار کنيم و تعداد بازيکنان خط حمله را در هر بازي افزايش داديم.

احمدزاده در خاتمه تاکيد کرد: تمام تلاشمان را مي کنيم که هواداران شاهد بازي زيبا با نتيجه خوب باشند .

تيم فوتبال ملوان امروز بعد از ظهر (جمعه) در ورزشگاه تختي به ديدار تيم فولاد خوزستان مي رود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ