فکري:بعضي از تيمها با رقابت سالم آشنا نيستند
تاريخ : جمعه 27 بهمن 1391برچسب:, | 11:31 | نویسنده : Amir

مربي تيم فوتبال صبا معتقد است برخي از تيم‌هاي رقيب‌شان قصد ايجاد حاشيه براي تيم‌شان را دارند و با رقابت سالم آشنا نيستند.


محمود فکري درباره اعتراض‌هايي که پيش از بازي با الشباب به وضعيت امکانات صبا داشت، بيان کرد: نمي‌خواهم درباره اتفاقات گذشته صحبت کنم. به هر حال امکانات باشگاه، چه کم باشد چه زياد ديگر شرايط طوري نيست که بخواهيم به آنها بپردازيم.

به گزارش ايسنا،وي ادامه داد: ما با تمام وجود برابر الشباب بازي کرديم و در حالي که مستحق برد بوديم، باختيم. خيلي‌ها هم منتظر اين اتفاق بودند تا صبا را به حاشيه ببرند. آنها چشم‌شان را بستند و بازي زيباي ما را نديدند و فقط به نتيجه‌ توجه کردند. به هر حال تيم‌هاي زيادي مشکل دارند و صبا هم همين است. استقلال، پرسپوليس و حتي سپاهان هم يکسري مشکلات دارند، اما مهم اين است که مسئولان باشگاه صبا تمام تلاش خود را مي‌کنند تا آنها را به حداقل برسانند. ما هم سعي‌مان اين است که با قدرت‌تر از قبل به راهمان ادامه دهيم.

مربي صبا در ادامه با اشاره به ماهيت حاشيه سازان تيمش مطرح کرد: اين حاشيه‌ها حتي از تيم‌هاي رقيب ما هم ايجاد مي‌شود. بعضي تيم‌ها در جدول رقيب ما هستند و تعداد حاشيه سازنشان هم کم نيست. آنها آشنايي زيادي با رقابت سالم ندارند و با رقابت‌هاي منفي خودشان را مطرح مي‌کنند. به همين خاطر مي‌گويند در صبا مشکل و درگيري است، اما هر تيمي يکسري مشکلات دارد، اما اين که بعضي‌ها اين مشکلات را بزرگ مي‌کنند و رسانه‌ها هم قلم مي‌زنند، فقط براي بر هم زدن آرامش تيم است. اين افراد به دنبال اهداف خودشان هستند، اما بدانند که ما از اين دست اتفاقات زياد ديده‌ايم و جلوي شيطنت‌ها را خواهيم گرفت.

فکري همچنين درباره بازي صبا برابر نفت تهران در روز سه شنبه گفت: بعد از بازي با الشباب دو روز استراحت داديم و تمرين را از سه‌شنبه آغاز کرديم. در حال حاضر هم تمرين‌هاي خوبي را پشت سر مي‌گذاريم. بازي با نفت هم جزو ديدارهاي سخت فصل ماست و اين تيم در جدول هم بالاتر از ما قرار دارد. اما صبا در وضعيت آمادگي خوبي است و اميدوارم بتوانيم به سه امتياز بازي با نفت دست پيدا کنيم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ