گل‌محمدي: بازي با سپاهان انتقامي است
تاريخ : جمعه 27 بهمن 1391برچسب:, | 11:54 | نویسنده : Amir

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: بازي با سپاهان براي ما جنبه انتقامي دارد.

يحيي گل‌محمدي در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، در خصوص بازي با سپاهان اظهار داشت: به هر نحوي که شد مقابل تيم خوب گهر به سه امتياز بازي رسيديم. با وجود اينکه باز هم معتقدم به يکباره تيم ما بازي را رها کرد اما به شرايط ايده‌آل بازگشتيم و نتيجه بازي هم براي صعود ما به بالاي جدول کمک کرد. البته بايد تلاش کنيم تا اين جايگاه را از دست ندهيم.

وي افزود: بازي بسيار سختي را مقابل تيم منسجم و پرقدرت سپاهان داريم. به نظر من اين بازي براي پرسپوليس جنبه انتقامي دارد و بايد براي رسيدن به اين سه امتياز تلاش کنيم.

گل‌محمدي ادامه داد: در اين بازي با قدرت صد درصد به ميدان خواهيم رفت، البته مي‌دانيد برخي از بازيکنان را به دليل محروميت در اختيار نداريم. اما اينها دليلي نمي‌شود که به سه امتياز فکر نکنيم.

وي خاطرنشان کرد: سپاهان يکي از بهترين تيم‌هاي ليگ برتر در حال حاضر است و در چند سال اخير قدرت خود را به رخ همه کشيده آنها مربي بسيار خوب و بازيکناني فرصت‌طلب و با کيفيت دارند. در هر صورت به نظرم روز يکشنبه يک بازي خوب را همه شاهد خواهند بود و اميدوارم برنده هم پرسپوليس باشد.

سرمربي قرمزپوشان خاطرنشان کرد: نمي‌خواهم از قبل نتيجه‌اي را پيش‌بيني کنم اما مثل همه بازي‌ها براي سه امتياز به ميدان مي‌رويم و مطمئن باشيد با داشته‌هاي خودمان سعي مي‌کنيم بازي خوبي را به نمايش بگذاريم.

گل‌محمدي در پاسخ به اين سؤال که آيا اين بازي براي شما 6 امتيازي است يا خير گفت: بدون هيچ حرف و حديثي همه بازي‌ها حکم فينال را دارد. بايد خودمان را به بالاي جدول نزديکتر کنيم. براي ما بالا و پايين جدول ندارد. با هر تيمي که به ميدان برويم بايد به نتيجه برد فکر کنيم که اگر از اين هدف دور شويم به مشکل بر مي‌خوريم.

سرمربي پرسپوليس در خصوص قهر کريم باقري از پرسپوليس نيز گفت: شما کريم را ديده‌ايد. در تمرين روز پنجشنبه هم حاضر شد، چه قهري و چه حرفي؟‌ ايشان براي ما هيچ شرطي نگذاشته و شما هم زياد اين موضوعات را که چندان درست نيست دنبال نکنيد.

وي درباره سکونشيني‌اش نيز گفت: راستش را بخواهيد استرس خيلي کمتري روي سکو داشتم و بازي را خيلي بهتر مي‌ديدم. احتمال دارد در بازي بعدي هم روي سکوها بنشينم و بازي را از بالا نگاه کنم تا داوران هم از دست من راحت شوند و براي آنها مشکل‌ساز نشويم.

گل‌محمدي در پايان در خصوص وينگو بگوويچ از هرگونه اظهار نظري خودداري کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ