دعوت نشدن رحمتي به تيم ملي فني نيست
تاريخ : جمعه 27 بهمن 1391برچسب:, | 17:2 | نویسنده : Amir

سرمربي استقلال مي‌گويد دعوت نشدن رحمتي به تيم ملي فني نيست و فدراسيون بايد در اين رابطه دخالت کند.

به گزارش ايسنا، امير قلعه‌نويي در نشست خبري پس از بازي تيمش برابر فجر شهيد سپاسي درباره اين ديدار گفت: خدا را شکر که اين سه امتياز بازي را گرفتيم و بايد قبول کنيم که تا قبل از اين که گل بزنيم تيم فجر بهتر از ما فوتبال بازي کرد. منتهي با استفاده از تجربه‌مان يک پنالتي خلاف جريان بازي به دست آورديم و موفق شديم تا يک پيروزي با ارزش را به دست آوريم. خودمان هم فکر نمي کرديم که اين نتيجه‌ به دست بيايد. از همه مسئولان تشکر مي‌کنم که توانسته‌اند جزو ورزشگاه آزادي، يک ورزشگاه با چمن مناسب ايجاد کنند و چمن امروز حافظيه از کيفيت بسيار خوبي برخوردار بود. از سويي نبايد ارزش‌هاي آقاي ياوري ناديده گرفته شود. البته ما در نيمه دوم بهتر بوديم ، ولي يک گله‌گي از بازيکنانم دارم و آن هم اين که ما از دقيقه 80 الي 90 سه موقعيت بالاي 80 درصد به تيم فجر داديم که اين براي تيمي مثل استقلال بسيار خطرناک است، چرا که اين تيم بايد در آسيا حاضر شود که آن سه موقعيت را رحمتي و مدافعان استقلال دفع کردند.

وي در ادامه در پاسخ به سوالي مبني بر تغييرات اين زمين نسبت به سال گذشته‌اش چه بوده است؟ گفت: البته من در سال گذشته نبوده‌ام و آقاي مظلومي سرمربي استقلال بوده است. با اين حال هنوز دو ايراد اين ورزشگاه دارد، يکي روشنايي و دوم کوچک بودن رختکن‌هاي آن . از تماشاگران فجر و خودمان هم بسيار متشکرم، فضاي قشنگي را به وجود آورده بودند و با اين که تيم فجر از ما عقب بود، تماشاگران اين تيم به هيچ وجه توهين به ما نکردند. اين که چرا در برخي از بازي‌هاي فجر در اين مکان برگزار نمي‌شود را نمي‌دانم و حتما آقاي ياوري صلاح را در اين مي دانند و به همين دليل به آن ورود نمي‌کنم.

سرمربي استقلال در ادامه درباره رحمتي گفت: رحمتي بهترين دروازه‌بان ماست و من اعتقاد دارم از هفت امتياز تيم ملي پنج تاي آن متعلق به رحمتي است، مانند بازي رفت برابر ازبکستان و برگشت مقابل کره. با اين حال دست کارلوس کي‌روش براي انتخاب نفرات بايد باز باشد، ولي بايد توجه داشته باشيم که عدم انتخاب رحمتي در تيم ملي يک مساله تاکتيکي نيست و اميدوارم که فدراسيون در اين مورد دخالت کند.

وي در ادامه درباره جناحين استقلال در اين بازي گفت: تبعا با توجه به سيستم‌ ما کناره‌هاي تيم ما بايد دونده باشند و در طول اين بازي جناح راست ما بسته بود، ولي در سمت چپ تيم ما آنها نفوذ داشتند. البته ما که سنتي هستيم و سواد نداريم. ولي به قولي بايد به کوچينگ زمان بازي توجه کنيم. من اعتقاد دارم اين ديدار روز عباس محمد رضايي نبود و به همين دليل او را تعويض کرديم و جناح چپ‌مان را با تقويت بيشتر پوشانديم.

قلعه‌نويي در ادامه درباره سوالي مبني بر اين که چرا روزگاري ما مي‌خواستيم پرتغال و مکزيک را ببريم، ولي امروز از برد لبنان اين همه خوشحاليم، گفت: اجازه مي‌دهيد در اين باره صحبتي نکنم. يک سايتي وجود دارد که عليه من مطلب مي‌نويسد. به روح مادرم قسم هيچ کدام از جام‌هايم اين قدر برايم افتخار ندارد که آن سايت عليه من مطلب مي نويسد. همان طور که اشاره کرديد ما در زمان آقاي دادگان از آن دو تيم شکست خورديم و همه ناراحت شدند، ولي الان با يک برد مقابل لبنان خوشحال مي شويم اين به دليل اين است که اهل فن دست شان در فوتبال نيست. يک عده خودشان را به فوتبال چسبانده‌اند که اسمشان را نمي‌آورم و از مزاياي فوتبال استفاده مي‌کنند . البته چند روزنامه‌ هم وجود دارد که من را مي‌زنند که شايد آنها با من مشکل داشته باشند، ولي آن سايت مي‌خواهد ريشه مرا بزند و اين مخالفت آن سايت مدال بزرگي براي من است.

وي درباره داوري گفت: در صحنه پنالتي من از دور نمي توانستم تشخيص درستي دهم، ولي وقتي بازيکنان تيم فجر به اين مساله اعتراض نکردند فکر نمي‌کنم که مشکلي وجود داشته باشد. داوري ما پاک است، ولي متاسفانه چند هفته‌ است که تيم‌هاي مختلف عليه ما هجمه ايجاد کرده‌اند تا تيم‌هاي داوري را تحت تاثير قرار دهند. من اعتقاد دارم که مظفري زاده ، ترکي، فغاني، قهرماني ، حق وردي، لياقت قضاوت در جام جهاني دارند. وقتي مقدماتي جام ملت‌ها را به آنها مي‌دهند اين نشان دهنده اين است که آنها از سطح بالايي برخوردارند. با اين حال داوري تاثير در نتيجه‌ اين ديدار نداشت.

سرمربي استقلال در پايان درباره سوالي مبني بر اين که آيا جانواريو به ليست استقلال براي آسيا اضافه مي‌شود ؟ گفت: قرار بود گزارش پزشکي‌اش برسد که متاسفانه به علت اين که به آمادگي 100 درصد نرسيد اين گزارش پزشکي به دست ما نرسيد و ما هم ليستمان را براي آسيا فرستاديم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ