در بهترين روز استقلال فجر بدترين روز را داشت
تاريخ : جمعه 27 بهمن 1391برچسب:, | 17:17 | نویسنده : Amir

سرمربي تيم فوتبال فجر سپاسي گفت: در بهترين روز استقلال فجر بدترين روز خود را داشت.

به گزارش فارس محمود ياوري پس از شکست 5 بر صفر مقابل استقلال اظهار داشت: من فقط به خاطر احترام به شما و بر حسب وظيفه و تعهدي که به شما رسانه‌ها دارم اينجا حاضر شده‌ام وگرنه حال و حوصله مصاحبه ندارم و بايد بگويم که اگر مقايسه نفر به نفر کنيد متوجه همه چيز مي‌شويد.

وي افزود: ما در چند صحنه صاحب موقعيت خوب شديم اما نتوانستيم از آن‌ها استفاده کنيم ما درست روي نقاط ضعفي که داشتيم پنالتي داديم و اين شيرازه ما را از هم پاشيد من به شانس اعتقادي ندارم و بايد بگويم بازيکنان فجر امروز شايسته پيروزي نبودند و در بهترين روز استقلالي‌ها ما بدترين روز را داشتيم به همين دليل است که مي‌گويم چيزي براي گفتن ندارم و فقط مي‌توانم بگويم که در آينده با بازيکنان جديدي که وارد شده‌اند و با تمرينات و تغييرات بهتر شويم.

ياوري در خصوص برگزاري اين بازي در ورزشگاه حافظيه عنوان کرد: امروز زمين حافظيه مشکلي نداشت حرف ما اين است که ما ميزبان هستيم و بايد تعيين کنيم که کجا بازي کنيم ما در زمين دستغيب بازيکنان زيادي را به دليل مصدوميت از دست داديم ولي ظاهرا هرگاه صلاح بدانند در حافظيه بازي مي‌کنيم و اداره تربيت بدني تشخيص داد که بازي امروز براي بليت‌فروشي بهتر در حافظيه برگزار شود هر گاه بخواهيم غير از پرسپوليس و استقلال در زمينه حافظيه بازي کنيم مي‌گويند آماده نيست آن‌ها در واقع بحث بليت فروشي را در نظر مي‌گيرند حرف من اين است که ما بايد از ميزباني خود استفاده کنيم.

ياوري در خصوص اينکه امروز هواداران استقلال بيشتر از فجر سپاسي بودند گفت: من مثالي مي‌زنم سپاهان که مقابل استقلال بازي داشت اجازه نداد که يک هواداران استقلالي در ورزشگاه حاضر شود اما ما اينجا قدرت نداريم و مديران مسئول استان تصميم‌گيري مي‌کنند مي‌گفتند بيشتر از 11 هزار قطعه بليت فروخته نمي‌شود اما امروز بيشتر از 11 هزار نفر در ورزشگاه حضور داشتند البته اين هم يک راه درآمد‌زايي براي هيئت فوتبال و اداره‌کل تربيت بدني است بهرحال 40، 50 ميليون تومان پول کمي نيست حالا هر اتفاقي که مي‌‌خواهد براي ما بيفتد مسئله‌اي نيست.

سرمربي فجر سپاسي تصريح کرد: من اگر گفتم چيزي براي گفتن ندارم براي اين بود که شما را راحت کنم تا به من گير ندهيد و همان اول گفتم دستم بالاست بازيکنان ما جوان هستند در بازي امروز اشتباهاتي داشتند و استقلال هم به خوبي به ما فشار آورد شايد امير قلعه‌نويي هم در مصاحبه خود بگويد که تيم فجر تا قبل از پنالتي خوب بود اما بعد از ضربه پنالتي روحيه خود را از دست داديم بازيکنان در برخي از صحنه‌ها شتاب زده عمل مي‌کنند ما بايد بيشتر کار کنيم آنجايي که بايد سرعت به بازي بدهند شتاب‌زده عمل مي‌کنند در هر صورت ما بازيکنان جواني داريم که مي‌توانند مايه دلخوشي باشند ما امروز از بازيکني در سمت چپ استفاده کرديم که باعث شد خسرو حيدري و علي حمودي با هم هماهنگ نباشند.

ياوري تأکيد کرد: ما امروز در خط دفاع مشکلاتي داشتيم اما اميدوار هستيم که با بهبودي حسيني خط دفاع به کارآيي قبلي خود برسد.

سرمربي فجر در ارتباط با قضاوت مظفري زاده گفت: اصولا مظفري‌زاده داوري است که بازي را اداره مي‌کند مثلا اوتي ک بازيکن ما انداخت خطا گرفت و ما هم نمي‌دانيم که چرا اين خطا را گرفت در مجموع قضاوت او در سرنوشت بازي دخالتي نداشت و او کار خودش را کرد.

مظفري‌زاده داوري با شخصيت و با عدالت است اما در جريان اين مسابقه تبعيض قائل شد و من به عنوان يک تماشاگر از بيرون زمين احساس کردم که تيم مقابل را بيشتر دوست دارم در مجموع بايد بگويم که ما در بازي امروز در دفاع چندان هماهنگ نبوديم و بايد اين مسئله را کار کنيم.

وي در پايان در پاسخ به اين سؤال که آيا قرارداد بازيکن خارجي تيم را براي فصل آينده تمديد مي‌کند يا خير، گفت: اجازه بدهيد ليگ اين فصل تمام شود صحبت کردن براي زمان آينده از حالا خوشايند نيست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ