کلوزه: مسي بهترين است
تاريخ : شنبه 28 بهمن 1391برچسب:, | 12:39 | نویسنده : Amir

مهاجم تيم ملي فوتبال آلمان ليونل مسي را بهترين بازيکن حال حاضر فوتبال جهان دانست و از علاقه خود براي حضور در ترکيب آبي - اناري‌ها خبر داد.

ميروسلاو کلوزه فاش کرد که در يک قدمي پيوستن به بارسلونا بود اما بايرن در نهايت او را جذب کرد.

به گزارش ايسنا،کلوزه در سال 2007 با 7.5 ميليون يورو از وردربرمن جدا شد و به بايرن‌مونيخ پيوست. او که در لاتزيو به روزهاي اوجش برگشته است، گفت: "طبيعتا دوست دارم، در بارسلونا بازي کنم اما به خاطر شرايط سني‌ام اين انتقال شدني نيست. در سال 2007 در آستانه پيوستن به آبي‌-اناري‌ها بودم اما در آخرين لحظه بايرن‌مونيخ کار را تمام کرد. بارسلونا از بهترين تيم‌هاي جهان است. پيوستنم به بايرن‌ مونيخ تصميم درستي بود و چيزهاي زيادي به من ياد داد. حضور در بايرن عشق و علاقه‌ام را به فوتبال زياد کرد. پيوستنم به لاتزيو هم تصميم درستي بود. با اين که تيم‌هاي بزرگ زيادي از انگليس، آلمان و ترکيه من را مي‌خواستند اما تصميم گرفتم، به فوتبال ايتاليا بروم و لاتزيو را انتخاب کنم."

کلوزه چندي پيش اعتراف کرد، در ديدار تيمش برابر ناپولي با دست توپ را وارد دروازه‌ حريف کرده است. اعتراف اين مهاجم آلماني ستايش بسياري را در رسانه‌هاي اروپايي به دنبال داشت؛ تا جايي که روزنامه‌ الموندو ديپورتيو جايزه بازي جوانمردانه را به او داد.

بهترين گلزن جام جهاني 2010 در ادامه سخنان خود به ستايش از ليونل مسي پرداخت و گفت: "مسي دو بار کفش طلا را به دست آورده است. او گلزني فطري است. دستيابي او به چهار توپ طلا براي ديگر بازيکنان ناکامي به شمار مي‌آيد. با اين حال او مهارت‌هاي ذاتي دارد و بدون شک بهترين بازيکن حال حاضر فوتبال جهان است. همه چيز طبق روال مسي پيش مي‌رود. زمين و زمان به کام اوست."

بسياري بر اين باورند که درخشش مسي در بارسلونا به خاطر حضور ژاوي و اينيستا است و اگر اين دو بازيکن نبودند، مسي الان برنده چهار توپ طلاي پي‌درپي نبود. کلوزه چنين نظري را قبول ندارد: "همه مي‌دانند که ژاوي و اينيستا چگونه توپ را به گردش درمي‌آورند. با وجود احترام زيادي که براي ژاوي و اينيستا قائلم، فکر نمي‌کنم، عملکرد مسي با بازي نکردن در کنار آنها پايين بياييد. مسي صرف‌نظر از هر چيزي بهترين است. او مهاجمي رويايي و بازيسازي ممتاز است."





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ