جعفري: باشگاه‌ها فداي تيم ملي مي‌شوند
تاريخ : شنبه 28 بهمن 1391برچسب:, | 12:41 | نویسنده : Amir

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي گفت: باشگاه‌ها با اين برنامه‌ريزي فداي تيم ملي مي‌شوند.


محمد حسين جعفري در گفت و گو با خبرنگار فارس در مورد شرايط تراکتورسازي قبل از رويارويي با گهر دورود که فردا برگزار مي شود، اظهار داشت: براي اين بازي هيچ استرسي نداريم و اکنون هم در حال رفتن به دورود هستيم. گهر هم با هدايت مايلي کهن شرايط خوبي پيدا کرده است و انگيزه هاي خوبي دارد اما ما هم انگيزه هاي خاص خود را داريم.

وي در ارتباط با شايعه جدايي اش از باشگاه تراکتورسازي و حضور پسرش به جاي وي گفت: فعلا که من همراه تيم در حال رفتن به دورود هستم و اين نشان مي دهد که اين خبرها شايعه اي بيش نيست. من محکم سرجاي خودم هستم و کارهاي باشگاه را پيگيري مي کنم.

جعفري در مورد برنامه ريزي ليگ و فشردگي مسابقات گفت: به نظر من باشگاه ها فداي تيم ملي شده اند. ما بايد هر 4 روز يکبار بازي کنيم و حتي با رقباي آسيايي خود هم بايد با همين حد فاصل بازي کنيم. امکان صحبت با مسئولان سازمان ليگ هم فراهم نشد چون آنها برنامه هاي خود را تثبيت کرده بودند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ