حسيني: تا دقيقه 90 نااميد نيستيم
تاريخ : شنبه 28 بهمن 1391برچسب:, | 12:42 | نویسنده : Amir

مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت‌: با توجه به شرايط سپاهان، بازي کردن مقابل اين تيم براي هر تيمي سخت و دشوار است.

سيدجلال حسيني در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: با وجود فراز و نشيبي که داشتيم در حال حاضر شرايط نسبتا خوبي را به دست آورديم اما کار بسيار سختي را در پيش داريم.

وي افزود: بايد مقابل سپاهان نيز به ميدان برويم که بازي کردن مقابل اين تيم براي هر تيمي سخت و بسيار دشوار است.

حسيني گفت: سپاهان يک قالب تيمي بسيار خوب دارد و از مربي خوبي نير بهره مي‌برد، قطعا بايد براي گرفتن اين 3 امتياز بيشتر از گذشته زحمت بکشيم.

وي در خصوص تقابل خودش با بازيکنان سپاهان نيز تاکيد کرد: از سپاهان تقريبا شناخت خوبي دارم اما نه براي من، بلکه براي همه سخت است که مقابل سپاهان و بازيکنان فرصت‌طلبش به ميدان بروم. ما بايد با تمرکز و درايت خاصي مقابل اين تيم قرار بگيريم که اميدوارم برنده بازي باشيم.

وي افزود: 3 امتياز بازي با سپاهان براي ما خيلي حساس و بااهميت است چون تا دقيقه 90 نبايد نااميد باشيم و به گرفتن سهميه از اين طريق بيشتر تمرکز کنيم. ما هم تيم بدي نيستيم و هميشه مقابل فوتبال خوب، خوب بازي کرده‌ايم اما در بازي مقابل گهر همه چيز به هم پيچيده بود.

حسيني خاطرنشان کرد: در بازي مقابل گهر، برنده واقعي هواداران پرسپوليس بودند و آنها 3 امتياز بازي را گرفتند، قطعا اگر در بازي يکشنبه از طريق آنها باز هم حمايت شويم مي‌توانيم راحت‌تر تيم خوب و کاملي به نام سپاهان را پشت سر بگذاريم. اميدوارم فردا يکشنبه شاهد اين باشيم که هواداران، جامعه فوتبال و پرسپوليس را غافلگير کنند.

حسيني در پايان يادآور شد: بعد از بازي با گهر تمرينات بسيار خوب و منسجمي را دنبال کرديم، نقاط ضعف را برطرف و بر روي نقاط ضعف حريف بيشتر کار کرديم. به اين بازي خوشبينم. ما فردا براي هيچکس بازي نمي‌کنيم و فقط به خاطر پرسپوليس، گرفتن 3 امتيار و حضور در بالاي جدول به ميدان مي‌رويم.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ