فرگوسن:منچسترکنوني ازسال 1999بهتر است
تاريخ : شنبه 28 بهمن 1391برچسب:, | 12:44 | نویسنده : Amir

سر آلکس فرگوسن با تمجيد از تيم کنوني منچستريونايتد گفت، اين قوي‌ترين تيم دوران مربيگري‌اش در نيمکت شياطين سرخ است.


به نقل از ايسنا،منچستريونايتد اکنون با دوازده امتياز اختلاف در صدر جدول ليگ برتر انگليس قرار و در ليگ قهرمانان اروپا با گل زده در خانه رئال‌مادريد شانس زيادي براي صعود به دور يک چهارم نهايي دارد. يونايتدها در جام حذفي نيز يکي از مدعيان قهرماني هستند. آنها اين شانس را دارند تا با قهرماني در اين سه جام، اتفاق سال 1999 را تکرار کنند؛ سالي که منچستر توانست سه‌گانه‌اي تاريخي قهرماني را رقم بزند. با اين حال فرگوسن معتقد است تيم کنوني منچستريونايتد از تيم سال 1999 که توانست با حضور بازيکناني همچون پيتر اشمايکل، روي کين، ديويد بکام، دوايت يورک و تدي شرينگهام فاتح سه جام معتبر شود، بهتر است.

اين مربي اسکاتلندي در اين باره گفت: "در سال 1999 که توانستم با منچستر سه جام کسب کنم، تيمم از تيم حال حاضر منچستر ضعيف‌تر بود. اکنون تيم قوي‌تر نسبت به سال 1999 دارم. در آن زمان با کمبود بازيکن روبه‌رو بودم. در ديدار فينال نيز روي کين و پل اسکولز محروم بودند و مجبور بوديم با بازيکنان محدودي بازي کنيم."

به نوشته ساکرنت فرگوسن که تيمش در ديدار رفت ليگ قهرمانان اروپا برابر رئال‌مادريد به تساوي رسيد، درباره بازي برگشت با اين تيم هم گفت: "رئال‌مادريد قطعا در بازي برگشت تيم متفاوت‌تري نسبت به بازي رفت خواهد بود. در بازي چهارشنبه دو يا سه بازيکن که در بازي رفت بازي نکردند، مي‌توانند بازي کنند و اين باعث مي‌شود بازي متفاوتي را شاهد باشيم."

فرگوسن در پايان درباره بازي با ردينگ در جام حذفي گفت: "جام حذفي، جام شگفتي‌هاست و بازيکنان ما بايد به اين موضوع آگاه باشند. بايد به حريف خود احترام بگذاريم."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ