مخالفت دپارتمان داوري با خداحافظي ترکي
تاريخ : شنبه 28 بهمن 1391برچسب:, | 12:46 | نویسنده : Amir

رييس دپارتمان داوري فوتبال معتقد است که حداقل 15 سال طول مي کشد تا يک داور به سطح محسن ترکي برسد و به همين دليل حيف است که او به راحتي از داوري کنار بکشد.

حسين عسگري در واکنشي به تصميم محسن ترکي مبني بر خداحافظي از دنياي داوري به ايسنا گفت: 100 درصد مخالف اين تصميم هستيم چون حيف است که داوري در سطح ترکي همين طور راحت از قضاوت کناره‌گيري کند. فوتبال کشور به امثال ترکي، فغاني، مظفري زاده و ساير داوران با تجربه نياز دارد. اين‌ها داوراني نيستند که فدراسيون خيلي راحت به آنها بگويد اگر نمي خواهيد داوري کنيد، پس به سلامت!

وي افزود: دست کم 10 تا 15 سال طول مي کشد که يک داور بتواند به سطح فني و تجربه ترکي برسد. البته به شرط اين که در اين 15 سال با قدرت هم کار کند، بنابراين ما با ترکي صحبت مي‌کنيم که از تصميمش بازگردد.

رييس دپارتمان داوري فوتبال همچنين به مشکلات جامعه داوري اشاره و خاطر نشان کرد: از ابتداي فصل بارها خواستيم که امکانات داوران را بهبود دهند. امکانات فقط پول نيست، بلکه ايجاد فضاي روحي و رواني مطلوب هم جزئي از امکانات مورد نياز داوران است. نبايد شرايط به گونه‌اي باشد که هر کدام از اعضاي باشگاه‌ها هر طور خواستند با داوران حرف بزنند و آنها را تحقير کنند.

عسگري ادامه داد: تصميم ترکي قبل از جلسه ما با حضور آقايان کفاشيان، تاج و حسن‌زاده بود که در آن تصميم‌هاي خوبي گرفته شد. حال بايد ببينيم که اين تصميم‌هاي خوب و محکم چقدر اجرا مي‌شوند.

وي در پايان درباره نامه ترکي به کميته‌ داوران مبني بر اين که نام وي از ليست داوران بين‌المللي خارج شود، گفت: اولويت کار يک داور خدمت کردن به کشورش است. نمي‌شود که يک داور در داخل قضاوت نکند، ولي در خارج از کشور داوري کند. به هر حال ما موافق خداحافظي ترکي نيستم و براي باز گرداندن تصميمش با او صحبت مي‌کنيم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ