هشدار اتمار هيتسفلد به گوارديولا
تاريخ : شنبه 28 بهمن 1391برچسب:, | 12:49 | نویسنده : Amir

اتمار هيتسفلد، سرمربي سابق بايرن مونيخ، به پپ گوارديولا، سرمربي فصل آينده باواريايي ها هشدار داد که به خاطر انتظارات بالاي هواداران اين تيم، کار دشواري پيش رو دارد.

سرمربي سابق بارسا بعد از جدايي از اين باشگاه مشتريان زيادي داشت اما چند هفته قبل بايرني ها اعلام کردند که با گوارديولا براي فصل آينده به توافق رسيدند.

هواداران بايرن اکنون بي صبرانه در انتظار فصل آينده و ديدن تيم شان زير نظر سرمربي اسپانيايي هستند اما هيتسفلد معتقد است که او کار آساني در آليانس آره نا نخواهد داشت.

او در گفتگو با نشريه بيلد گفت:" جو عجيبي در اطراف گوارديولا وجود دارد. انتظارات از او فوق العاده افزايش پيدا کرده است.

هواداران انتظار دارند که او نه تنها با تيم به قهرماني برسد، بلکه يک فوتبال رويايي را به نمايش بگذارد. اما اگر هاينکس اين فصل با بايرن فاتح سه گانه شود، گوارديولا با انتظاراتي که بيشتر هم خواهد شد، کار دشواري خواهد داشت."

در چند روز گذشته شايعاتي در مورد پيوستن روبرت لواندوفسکي، مهاجم دورتموند به بايرن منتشر شده است اما هيتسفلد معتقد است اين مهاجم لهستاني از آن دست بازيکناني نيست که به درد تيم گوارديولا بخورد.

" موضوع لواندوفسکي سر و صداي زيادي در مورد ايجاد کرده است. اما گواردولا ترجيح مي دهد يک مهاجم ريز نقش و ظريف داشته باشد. او حتي با اتوئو و زلاتان هم مشکل داشت."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ