لواندوفسکي به بايرن مونيخ پيوست
تاريخ : شنبه 28 بهمن 1391برچسب:, | 12:50 | نویسنده : Amir

براساس گزارش رسانه هاي آلماني روبرت لواندوفسکي مهاجم لهستاني باشگاه بوروسيا دورتموند با بايرن به توافقات نهايي دست يافت.

 بر اساس گزارش هاي منتشر شده توسط رسانه هاي آلماني روبرت لواندوفسکي مهاجم لهستاني باشگاه بوروسيا دورتموند با باشگاه بايرن مونيخ به توافقات نهايي دست يافته است و به زودي براي انجام تست پزشکي راهي مونيخ خواهد شد.

البته اين خبر هنوز توسط دو باشگاه تاييد نشده است. بنا به گزارش اشپورت وان و مرکور مونشنر لواندوفسکي که تا ژوئن 2014 با باشگاه دورتموند قرارداد داشت براي فصل آتي با باشگاه بايرن مونيخ به توافق نهايي دست يافته است بنا ادعاي منابع آگاه دو طرف چهار هفته پيش به توافق دست يافته بودند و به دليل در پيش بودن ديدار بايرن و دورتموند در جام حذفي از اعلام اين خبر پيش از اين ديدار مهم خودداري شد.

هزينه انتقال روبرت لواندوفسکي به بايرن چيزي بالغ بر 25 تا 30 ميليون يورو برآورد شد. دورتموندي ها از هم اکنون جستجوي خود براي يافتن جانشين مهاجم 24 ساله را آغاز کرده است و ممه ديوف از هانوفر و ادين ژکو از منچستر سيتي را براي اين پست درنظر گرفته اند.

حضور لواندوفسکي در بايرن و احتمال جذب ژکو توسط دورتموند حضور ماريو گومز در منچستر سيتي را پر رنگ تر مي کند ماريو ماندزوکيچ هم به دليل عملکرد خوب در اين فصل مي تواند براي فصل آتي در بايرن باقي بماند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ