مورينيوبراي مقابله بافشارهابي‌رحمانه حرف مي‌زند
تاريخ : شنبه 28 بهمن 1391برچسب:, | 15:15 | نویسنده : Amir

سرمربي رايووايکانو معتقد است که ژوزه مورينيو براي مقابله با فشارهايي که بر رويش است، بي‌رحمانه حرف مي‌زند.

پاکو خمز بر اين باور است که تيمش مي‌تواند در ديدار يکشنبه شب مقابل رئال مادريد در سانتياگو برنابئو فرصت‌هاي گلزني خلق کند.

به گزارش فارس،وايکانو هفته گذشته با نتيجه 2 بر يک از سد اتلتيکو مادريد گذشت و خمز اميدوار است که شاگردانش نتيجه مشابهي مقابل رئال مادريد به دست آورند.

وي در اين باره اظهار داشت: من فکر مي‌کنم ما فرصت‌هاي خودمان را در برنابئو داريم. مسابقه بزرگي است؛ اگر شجاع باشيد و کنترل توپ در دست شما باشد، مي‌توانيد با افتخار زمين را ترک کنيد.

سرمربي رايووايکانو همچنين در خصوص ژوزه مورينيو گفت: او مجبور است براي مقابله با فشارهايي که بر روي خود احساس مي‌کند، مسائل را بي‌رحمانه مطرح کند.

وي در اين باره ادامه داد: هرکاري که او انجام مي‌دهد، انعکاس جهاني دارد.

خمز تأکيد کرد: آينده وي تا حدودي به آنچه در ليگ قهرمانان رخ خواهد داد، بستگي دارد. هر اتفاقي ممکن است، او مي‌تواند قهرمان کوپا‌دل‌ري و ليگ قهرمانان شود و اين مي‌تواند مرهمي براي او باشد که در حال حاضر يکي از بهترين مربيان جهان است.

وي به عنوان ميهمان ويژه در ديدار منچستر و رئال در سانتياگو برنابئو حاضر شد و در حالي که پرچم کوچک رئال مادريد را قبل از بازي در دست تکان مي‌داد، از او عکس گرفته شد.

سرمربي رايووايکانو در اين باره توضيح داد: وقتي به جايگاه مي‌رسي، صندلي خود را پيدا مي‌کني و يک پرچم کوچک رئال مادريد روي آن مي‌بيني، مي‌تواني دو کار انجام دهي اينکه او را برداري يا اينکه رويش بنيشيني. من گزينه اول را انتخاب کردم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ