نظري: با استقلال مذاکره‌اي نداشتم
تاريخ : شنبه 28 بهمن 1391برچسب:, | 15:16 | نویسنده : Amir

مهاجم تيم فوتبال فجر شهيدسپاسي گفت: مذاکره با باشگاه استقلال و تيمي ديگر را تا زمان پايان قرارداد با فجر تکذيب مي‌کنم و فقط به گلزني مي‌انديشم.

محمدمهدي نظري در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در بازي روز گذشته با استقلال صحبت‌هايي در مورد مذاکره و بستن قرارداد داخلي با اين تيم مطرح شد که جوسازي ليدرهاي تيم بوده است و صحت ندارد. تا زماني که با تيم فجر قرارداد دارم با هيچ باشگاهي وارد مذاکره نمي‌شوم و به عنوان يک بازيکن حرفه‌اي اين اصل را رعايت مي‌کنم.

وي ادامه داد: مصدوميتي که دچار شدم، هنوز به طور کامل برطرف نشده است با اين وجود در دو هفته اخير تمام تلاشم را براي گلزني در بازي‌ها داشته‌ام.

نظري در مورد مشکل گلزني تيم فجر و مهاجمان اين تيم خاطرنشان کرد: در نيم‌فصل نخست هافبک‌هاي توانمندي در تيم فجر حضور داشتند که با تغذيه خوب مهاجمان موجب به ثمر رساندن گل‌هاي متعددي در بازي‌ها مي‌شدند. با جدايي برخي بازيکنان در نيم فصل دوم هافبک‌هاي تيم در حمايت و توپ‌رساني به خط حمله ضعيف عمل کردند و طبيعي است زماني توپي به مهاجم نرسد گلي به ثمر نمي‌رسد.

مهاجم جوان تيم فجرسپاسي شيراز گفت: تيم فجر در اين فصل با وجود مشکلات و کمبودها نتايج مناسبي گرفته و شکست در دو بازي اخير مقابل داماش گيلان و استقلال در بازي‌هاي آتي جبران مي‌شود.

وي در پايان خاطرنشان کرد: حضورم را در فوتبال ايران مديون باشگاه فجر هستم و با تعلق قلبي و عشقي که به اين تيم و هوادارانش دارم براي موفقيت اين تيم تلاش مي‌کنم.

فجر سپاسي عصر جمعه مقابل استقلال تهران با پنج گل مغلوب شد و به مکان 11 جدول سقوط کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ