گزارش تمرين آبي‌پوشان
تاريخ : شنبه 28 بهمن 1391برچسب:, | 16:33 | نویسنده : Amir

تمرين تيم فوتبال استقلال در غياب دو بازيکن اين تيم برگزار شد.

به گزارش فارس، تيم استقلال يک روز پس از برتري پرگل مقابل فجرسپاسي از ساعت 15 امروز تمرينات خود را در کمپ زنده‌ياد حجازي برگزار کرد. در تمرين امروز آبي پوشان مهدي رحمتي و مجتبي جباري غايب بودند. ضمن آنکه امير قلعه‌نويي بعد از گذشت 10 دقيقه محل تمرين را ترک کرد.

*يکي از اتفاقات مهم تمرين امروز بازگشت عکاس يکي از روزنامه‌هاي ورزشي بود که وي بعد از ديدار دوستانه استقلال مقابل پيکان با حرف‌ها و حديث‌هاي پيرامون آن مسابقه در تمرين شرکت نکرده بود. نصير مقدري عکاس با سابقه ورزشي امروز پس از حضور روابط‌عمومي باشگاه استقلال در دفتر روزنامه آن عکاس به محل تمرين آمد و پس از پخش شيريني در ميان جمعيت مجدداً کار خود را از سر گرفت.

*بازيکناني که در ترکيب اصلي استقلال مقابل فجر سپاسي به ميدان رفته بودند پس از گذشت 20 دقيقه ريکاوري کردن محل تمرين را ترک کردند. البته از اين بين جواد نکونام، فرزاد حاتمي و حنيف عمران‌زاده به بازي تنيس فوتبال مشغول بودند. بقيه بازيکنان در قالب دو گروه به فوتبال درون‌تيمي پرداخته که آرش برهاني نيز در اين فوتبال درون‌تيمي حضور داشت.

*گروهي از تصويربرداران تلويزيوني از شبکه تماشا براي گفت‌وگو با بازيکنان تيم استقلال در خصوص افتتاح اين شبکه به محل تمرين آبي‌پوشان آمدند.

*حدود 50 نفر از طرفداران تيم استقلال در تمرين امروز آبي‌پوشان حضور داشتند.

*علاوه بر ميرشاد ماجدي مجتبي جباري و رحمتي، ستار همداني نيز در تمرين امروز حضور نداشت.

*دکتر نوروزي و مهدي فنوني‌زاده امروز از نزديک برنامه‌هاي تاکتيکي استقلال را نظاره‌گر شدند.

*فوتبال استقلال فردا در نوبت عصر تمرين نخواهد داشت و بازيکنان اين تيم صبح فردا در سالن وزنه آکادمي ملي المپيک حدود 40 دقيقه به کار بدنسازي خواهند پرداخت.

آبي‌پوشان روز پنجشنبه در هفته بيست و هفتم رقابت‌هاي ليگ برتر در ورزشگاه آزادي ميزبان صنعت نفت خواهند بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ