شايعه‌هاي فوتبال انگليس
تاريخ : شنبه 28 بهمن 1391برچسب:, | 17:39 | نویسنده : Amir

به نظر مي‌رسد سران چلسي به زودي قرارداد جديدي به لمپارد ارائه مي‌کنند و از سوي ديگر ناني، هافبک پرتغالي يونايتد به تيم ديگري خواهد رفت.

به گزارش فارس، مهم‌ترين شايعه‌اي که در هفته گذشته در ليگ انگليس مورد توجه قرار گرفت، ادامه حضور فرانک لمپارد در چلسي بود. خروج ناني از منچستريونايتد نيز موضوع ديگري بود که برخي از رسانه‌هاي انگليسي به آن پرداخته بودند.

1. با توجه به ادعاي فرانک لمپارد مبني بر اينکه هيچ تغييري در شرايط او در چلسي ايجاد نشده است، به نظر مي‌رسد سران چلسي قصد دارند به زودي پيشنهاد تمديد قراردادي به وي ارائه کنند.

2. فريکسون ارازو، مدافع اکوادوري است که الکس فرگوسن به دنبال امضاي قرارداد با وي است.

3. ناني که اميدوار بود در ديدار با رئال مادريد در ترکيب منچستريونايتد قرار بگيرد، با بيرون ماندن از فهرست بازيکنان اين تيم بسيار نااميد شده است. او که در تعداد زيادي از بازي‌هاي اين فصل شياطين سرخ به ميدان نرفته، علاقمندي خود را براي ترک الدترافورد اعلام کرده است.

4. مانوئل پيگيريني، مربي مالاگا مورد توجه باشگاه چلسي قرار گرفته و گفته مي‌شود تابستان آينده هدايت اين تيم را به عهده خواهد گرفت.

5. الکس فرگوسن، سرمربي منچستريونايتد ديگر اعتقادي به زوج ريو فرديناند و نمانيا ويديچ در خط دفاعي ندارد. او در ديدارهاي اخير بيشتر از فرديناند و جاني اونز در کنار هم استفاده کرده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ