احکام جديد کميته انضباطي
تاريخ : شنبه 28 بهمن 1391برچسب:, | 17:53 | نویسنده : Amir

ميته انضباطي فدراسيون فوتبال راي خود را در خصوص تيم هاي مختلف صادر کرد.


به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، اين احکام به شرح زير است:

جريمه پنج ميليوني اميرعابديني

با توجه به حکم اعلام شده درباره تيم داماش که شامل دو هفته محروميت از حضور تماشاگران در بازيهاي خانگي و پرداخت دو ميليون تومان شده بود، مديرعامل داماش درخواست رسيدگي مجدد داد. با توجه به شرايط موجود، نشانه هايي از اصلاح در تيم داماش در بازيهاي مقابل سايپا و مس کرمان ديده شد که هر چند مديرعامل تيم داماش با گفت و گوهايش در رسانه هاي ديداري و شنيداري مرتکب تخلفاتي شده است اما اين حکم به حالت تعليق درآمد و در نهايت محروميت موجود در پرونده به جريمه نقدي تبديل و باشگاه داماش گيلان به پرداخت سي ميليون ريال جريمه نقدي محکوم مي شود.

همچنين مديرعامل باشگاه داماش گيلان به خاطر تخلفاتي که داشته به کميته انضباطي دعوت شد که حضور نيافت.در نهايت وي به پرداخت مبلغ 5 ميليون تومان جريمه نقدي محکوم شد. راي اميرعابديني در کميته استيناف قابل تجديدنظر بوده و در ساير موارد قطعي و لازم الاجراست.

راي کميته انضباطي درباره مطالبه از خارجي ها

پس از شکايت ميروسلاو بلاژويچ، دراکو دراژيچ و آنتونيو شيشيچ از باشگاه مس کرمان به خاطر مطالبه وجه، پس از بررسي پرونده در جلسات کميته انضباطي با حضور وکلاي طرفين، با ارائه توافق نامه بين طرفين، مقرر شد 117 هزار دلار باقيمانده طلب خواهان ها تا تاريخ 8 آذر 91 پرداخت شود و در صورت عدم پرداخت بر اساس توافقنامه باشگاه مس کرمان بايد مبلغ 195 هزار دلار بابت بدهي پرداخت کند. کميته انضباطي اعلام مي کند مفاد سازش نامه نسبت به طرفين معتبر و راي صادره قطعي است.

راي درباره تاخير در ورود تيم ها

در دو ديدار پرسپوليس و فولاد و همچنين استقلال و پيکان که در تاريخ هاي 11 دي ماه و 10 بهمن ماه 91 برگزار شد، فولاد خوزستان در نيمه اول با دو دقيقه تاخيرواين تيم در نيمه دوم با سه دقيقه تاخير وارد ميدان شد که 15 ميليون ريال جريمه مي شود. پرسپوليس هم در نيمه دوم با سه دقيقه تاخير وارد زمين شد که در نهايت 9 ميليون ريال جريمه شده است.

در بازي استقلال و پيکان هم پيکان در شروع نيمه دوم با 5 دقيقه تاخير وارد ميدان شد که به پرداخت 15 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد. آراي صادره قظعي و لازم الاجرا هستند.

سپاهان سه ميليون تومان جريمه شد

بر اساس گرارش ناظر بازي و داور بازي در ديدار تيم هاي فجر و سپاهان، در هفته 24 ليگ برتر در شيراز، در دقيقه 80 تماشاگران منتسب به سپاهان، تخلفاتي مرتکب شدند که بر همين اساس، تيم سپاهان به پرداخت مبلغ سه ميليون تومان جريمه نقدي مجکوم شد.راي صادره قطعي و لازم الاجراست.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ